subota, 29. rujna 2018.

BRUNO BANANI: Pure Woman [RECENZIJA]

Već vam je poznato kolika sam ovisnica o parfemima i mirisima te ih trošim u nemilosrdnim količinama. Kako volim doslovno cijeli dan biti okupana mirisnim notama, važno mi je da u svojoj kolekciji imam nekoliko povoljnih, a neodoljivih mirisa. S obzirom na raznovrsnu ponudu parfema na Notino webshopu već neko vrijeme škicam i biram, a na kraju je odabir pao na jedan već dobro poznati i provjereni miris.



"Zavedi kao anđeo pa uživaj kao mali vrag."


Bruno Banani Pure Woman jedan je od mojih omiljenih mirisa već dugi niz godina i sigurna sam kako ću mu ostati vjerna još dugo, dugo, a posebno iz razloga jer me podsjeća na teenagerske dane kada sam ga kupovala jer mi je bio cjenovno pristupačan. 

"Marka Bruno Banani je osnovana 1994. i brzo se razvila u kult oznaku! Posebno obilježje su asimetrične boce u kojoj su Bruno Banani parfemi predstavljeni elegantno i ponosno."


Bruno Banani toaletna voda dolazi u staklenoj asimetričnoj bočici ružičaste boje koja oblikom podsjeća na ženske obline. Stabilna je, iako se na prvi pogled može činiti kako bi se zbog zakrivljenosti mogla prevrnuti.

Teško je opisati miris, ali vjerujem da će ljubiteljice slatkastih cvjetnih nota prepoznati ovaj miris. Topao, nježan, a odvažan. U gornjim notama je nježna frezija, crni ribizl i zelena mandarina, a u srcu ciklama, božanstveni božur i egzotični mango. Bazu čine vanilija i amber. Odlična kombinacija koja je stvorila topao, baršunast parfem sa slatkim voćnim notama koje se divno ljube sa osebujnim, puderastim mirisom ambera.


Obožavam ga koristiti. Uz njega se osjećam sređeno, dotjerano i elegantno čak i kada sam raščupana, u trenirci jer nemam volje za sređivanje. Ekspresno popravlja dan, njegov slatkast miris jednostavno mami osmijeh na lice. Iako se radi o toaletnoj vodici izuzetno je postojan. Nakon 8 sati, kada umorna sjednem sa preostalo tek toliko snage da stvari bacim na trosjed tu je Pure Woman...i dalje postojan, kao da govori prava si žena, izdržala si još jedan naporan dan.

Sve pohvale za ovaj divan miris. Cijena je zaista prihvatljiva, a ono što dobijete sigurno vrijedi barem dva puta više jer često puno skuplji mirisi ne izdrže duže od 4 sata. Jednu od najpovoljnijih ponuda za ovaj miris možete pronaći na Notino webshop-u.


Jeste li probale Bruno Banani mirise? Kako vam se sviđaju?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates