U moru proizvoda za njegu kože, kozmetička industrija se morao jako potruditi, kako bi izbacili na tržište nešto inovativno, što bi privuklo ljude, što bi potvrdilo ili opravdalo povjerenje kupaca, nešto što ne bi razočaralo klijentelu. Nivea uz poštivanje svoje tradicije ujedno se dosta dobro nosi i saizazovima današnje kozmetičke industrije. Poznajući svoju klijentelu, NIVEA kao brand ne zaboravlja one „konzervativne“ kupce, ali istodobno privlači nove i daje im uvijek ono po što su došli. Odmah ću napomenuti da sam veliki obožavatelj NIVEA proizvoda, ali isto tako spadam više u onu kategoriju koja zna što voli i po to dolazi, sljedeći moto: keep it simple sis.
U današnjem osvrtu biti će govora o novoj kolekciji Moussea za tuširanje, Lemon Moringa i Rhubarb & Raspberry Mousse. Vežite se polijećemo.
Ambalaža: Pomalo retro-oblikovana (da ne kažem dosadno jer liči na svaku drugu bočicu deosprejeva) aluminijska bočica na kojoj su ispisane sve potrebne informacije o proizvodu i načinu uporabe, njegovim svojstvima i očekivanim rezultatima. Bočica je bijele mat boje s grafičkim dizajnom koji ju prekriva i koji ovisi o vrsti ekstrakta odnosno mirisa. I naravno povrh svega, prepoznatljivi NIVEA logo. Sve u svemu, jednostavno i efektno.
Cijena: 23,90 kn
Moji dojmovi: U ovu avanturu sam krenuo dosta optimistično. Mnogo se govori o proizvodu, poznati brand, želja za promjenom, dobra volja... Očekivanja su velika. Valja biti dovoljno dobro i zamijeniti stari dobri Nivea gel za tuširanje, mmmh… I eto. Protresem Lemon Moringa Mousse, stavim punu šaku mirisnog, zaista nježnog, pjenastog, gotovo pero-laganog proizvoda na ruku i počnem utrljavati na rame, pa niz ruku i tako dalje. U pozadini kao i uvijek muzika s mobitela i pjevušenje. Proizvodi imaju predivne mirise koji zaista podsjećaju na sastojke od kojih su rađeni. No, obzirom na miris koji osjetite kada pomirišete proizvod, moram priznati da prilikom nanošenja proizvoda na tijelo, ne dobijete puni užitak, prvenstveno jer imate vjerojatno prevelika očekivanja. Rekao bih čak da je miris skroz drugačiji i pomalo zaista podsjeća na miris kuhinje dok pečete kolače. Proizvod treba nanositi na mokru kožu u malim količinama i jedna bočica sadrži dovoljno za 50 tuširanja. Ne znam da li je do mog egoističnog, neekološkog i rasipnog nanošenja proizvoda za vrijeme tuširanja, ali jedna šaka pjenastog proizvoda ne pokriva niti pola gornjeg dijela tijela, a bočica je doista mala. No, kao što rekoh, to je možda do mene i navike da pozamašno nanesem proizvod, osobito kada mi se čini lagan kao što je to slučaj sa mousseom.
Oba proizvoda na stranici obećaju i svilenkastu kožu već poslije prvog korištenja, a obzirom da košta koliko košta, trebao bi i ispuniti ono što obećava. Ja to, iskreno, nisam primijetio, ali to je možda jer sam dosad koristio NIVEA proizvod koji moju kožu ionako čini svilenkastom :). Ono što mogu reći jest, da daljnjim korištenjem ovih proizvoda koža ostaje glatka i nježna.
Zaključak: Dragi čitatelji, ovo je bilo moje osobno mišljenje temeljeno na iskustvu o ovom proizvodu. Kao i uvijek, sami odlučujete što želite koristiti i naravno da nemamo svi isti ukus, pa u ovom slučaju prepuštam vama da procijenite i ostavite komentar. NIVEA je vrh i volim njihove proizvode, ovo je još jedan dodatak u svakodnevnoj njezi. Možete li bez njega? Apsolutno. Želite li bez njega? Sami procijenite.
Moja ocjena za ovaj proizvod je 3.
Jeste li već isprobale Nivea mousseve za tuširanje? Kakvi su vaši dojmovi?
Ivanlicious
Nisam probala i iskreno,držim se i dalje kremastih ili uljnih gelova
OdgovoriIzbriši