četvrtak, 13. rujna 2018.

TUMMY TEA TOX: Skinny Me čaj, Fat Burner, Night Burner & Draining drink

Iskazale ste veliko zanimanje za Tummy Tea Tox (ili po novom Tummy Tox) proizvodima te sam vam obećala detaljne dojmove čim završim sa detoxom od 20 dana koji sam si sama složila. Ono što me privuklo je hrpa pozitivnih komentara na samoj Tummy Tox web stranici te iskustva poznatih blogerica i influencerica zbog čega sam jedva čekala započeti sa detoxom. 20 dana je prošlo i sada konačno mogu podijeliti sa vama moje subjektivno iskustvo.

Odmah napominjem kako su ovo moji osobni rezultati i dojmovi te se mogu razlikovati od vaših.

Tummy Tea Tox Skinny me čaj - 20 čajnih vrećica


Što obećaje?
  • Ubrzava proces topljenja masnih naslaga
  • Sprječava nastanak novih masnoća
  • Bez obzira na gubitak kilograma, nivo energije ostaje isti
  • Uklanja toksine iz tijela, koji zaustavljaju proces mršavljenja
  • Rezultati vidljivi već sa 1 šalicom na dan
  • Odličnog okusa
Rezultati:
Ovaj čaj me ostavio potpuno ravnodušnom. Zapravo, čak vam ne mogu reći kakvo mi je mišljenje jer osim što mi je bio ok za jutarnje razbuđivanje umjesto kave, nikakvih drugih efekata nisam vidjela. Gubitak kilograma? To čak nisam ni očekivala od ovog proizvoda pa ne mogu reći da sam pretjerano razočarana. Kada bolje razmislim, ne vidim razliku između recimo, klasičnog zelenog ili čaja od mente koje sam inače pila i kojima se definitivno vraćam. Smatram da je cijena pretjerana, čak i za "akcijsku" ponudu od 2 vrećice čaja za 95,99 kn. Moj savjet - preskočite te radije kupite zeleni i čaj od mente koje zajedno kombinirajte.

Fat Burner Drink - 15 vrećica


Što obećaje?
  • Ubrzano topljenje masnoća i kalorija zbog termičkog učinka
  • Topi masnoće tamo gdje je najpotrebnije
  • Ubrzava metabolizam i daje ti energiju
  • Već i kratka tjelesna aktivnost donosi željene rezultate
  • Topi kalorije satima nakon vježbe, kada sjediš pred računalom ili gledaš televiziju
Rezultati:
Odmah ću napomenuti kako sam Fat Burner drink pila nakon obroka i prije sportske aktivnosti (trčanja ili brzog šetanja). Dakle, nisam očekivala da će se kilogrami i masne naslage magično otopiti samo ako budem pila ovaj "čarobni" napitak. Ono što sam očekivala je pomoć u gubljenju kilograma i lakše odrađivanje treninga. Je li se to dogodilo? Nije. Kratko i jasno, možda jesam osjećala više energije, ali to ću više pripisati Night Burneru o kojem ću reći više malo kasnije. Očekivala sam da ću se više znojiti tijekom treninga - nisam. Također, okus nije grozan, ali definitivno nije najukusniji koji sam probala.

Night Burner Drink - 10 vrećica


Što obećaje?
  • Napitak za topljenje masnoća koji zaustavlja večernju glad i pretvara tvoje tijelo u stroj za topljenje masnoća
  • Potiče prirodan proces topljenja masnoća 
  • Sprječava noćna gladovanja i želju za hranom
  • Potiče noćnu regeneraciju jetre i poboljšava probavu
  • Bez stimulansa koji remete san, opušta i pruža kvalitetan san noću
Rezultati:
Night Burner je jedan od proizvoda koji me nije u potpunosti razočarao, ali ne mogu baš reći ni da je ispunio moja očekivanja. Prvo ću reći da je okus definitivno užasan. Mogu reći da smanjuje želju za noćnim druženjima sa hladnjakom i pomaže u borbi sa kroničnim umorom (budim se puno odmornija, uz jednako sna kao i prije), ali da pomaže u gubitku kilograma: a-a, ne baš. Činjenica je da u ovih 20 dana detoxa nisam izgubila niti kilograma što ove proizvode subjektivno svrstava u flop proizvode koje nažalost ne mogu preporučiti. Nadam se i voljela bih čuti imate li vi pozitivnija iskustva s ovim proizvodima.

Draining drink - 10 vrećica


Što obećaje?
  • Izlučivanje vode i toksina za 27% više  
  • Već u prvom tjednu povećava izlučivanje viška vode i toksina iz tijela, smanjuje nadutost i otečenost
  • Prirodna drenaža koja izlučuje toksine, ali ne i minerale
  • Odličan okus maline
Rezultati:
I za kraj sam ostavila proizvod koji mi se jedini svidio, ali nažalost koliko vidim, više nije dostupan za kupnju. Draining drink se pije prijepodne, otopljen u jednoj litri vode i vrlo je ukusan. Činjenica je da nakon litre tekućine stvarno nemate potrebe za doručkom, ali ono što svrstava ovaj proizvod u top proizvode je ekspresno ubrzavanje metabolizma i poticanje probave što svakako može utjecati na gubitak kilograma. Primijetila sam da češće idem mokriti kada pijem ovaj drink i time sigurno izbacujem toksine iz svog tijela, ali bez da sam osjetila nekakvu iscrpljenost. Mana ovog proizvoda je visoka cijena za samo 10 vrećica, no preporučila bih povremeno investiranje u ovaj proizvod, ako imate problem sa nakupljanjem vode i oticanjem i/ili probavom.

Jeste li vi isprobale neki od ovih proizvoda? Kakvi su vaši dojmovi?

1 komentar:

  1. Nisam probala i za ovu cijenu mislim da je zeleni čaj mnogo bolja opcija

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates