petak, 2. prosinca 2016.

YVES ROCHER: Brusnica & badem

Sigurna sam da svaka od nas ima barem jedan kozmetički favorit iz Yves Rochera. A ako još uvijek nemate svog favorita onda morate isprobati blagdansku limitiranu kolekciju Brusnica & badem koja će vas svojim slasnim i neodoljivim mirisnim notama ekspresno prebaciti u blagdansko raspoloženje.


Gel za tuširanje i kupka Brusnica & badem

Što kaže Yves Rocher?
Za nježniju kožu! Želite gel za tuširanje koji će svaki dan u vama probuditi blagdanski ugođaj Prepustite se bogatoj pjeni ovog gela za tuširanje s nježno kiselkastim mirisom brusnice i badema. Formula obogaćena vodicom organski uzgojenog različaka, blaga i nježna prema koži.  Ova formula sadrži više od 98% sastojaka prirodnog porijekla. Razgradiva bočica sadrži recikliranu plastiku.
Bez parabena.


Količina/Cijena: 50 ml/13 kn, 400 ml/29,90 kn

Moji dojmovi: Isprobala sam gel za tuširanje u simpatičnom mini izdanju od 50 ml koje je odlično ako želite isprobati sve blagdanske kolekcije ili niste sigurne hoće li vam se baš ovaj miris svidjeti. Bočica je izrađena od reciklirane plastike koja se može ponovo reciklirati što je odlično jer uvijek podržavam korištenje reciklirane ambalaže. 

Gel je guste teksture i crvene-prozirne nijanse. Stvara bogatu i mirisnu pjenu uz koju ćete se ekspresno preseliti u blagdansko raspoloženje. Nisam mislila da će me kombinacija brusnica & badem oduševiti, ali zapravo sam ugodno iznenađena. Podsjeća me upravo na Božić i božićne kolačiće, a opet odiše dozom neodoljive svježine. Ono što mi se posebno svidjelo je što se miris zadržava i nakon tuširanja, a dodatno produžuje korištenjem mirisnog losiona iz iste linije.

Mirisni losion za tijelo Brusnica & badem

Što kaže Yves Rocher?
Lagana formula koja se brzo upija u kožu obogaćena shea maslacem i uljem makadamije. Neodoljivo! U potrazi ste za losionom za tijelo koji će na vašoj koži ostaviti nježni gurmanski miris?
Priuštite si užitak s ovim losionom za tijelo finog mirisa brusnice i badema. Otkrijte meku i glatku kožu obavijenu nježnim, kiselkastim mirisom brusnice i badema. Lagana formula koja se brzo upija u kožu obogaćena shea maslacem i uljem makadamije za optimalnu mekoću. Sadrži više od 97% sastojaka prirodnog podrijetla.


Količina/Cijena: 50 ml/13 kn, 200 ml/29,90 kn

Moji dojmovi: Baš kao i gel za tuširanje, i ovaj me slatki mališan oduševio. Lagane je, svilenkaste, nemasne teksture koja se brzo upija pa će ga voljeti sve one djevojke koje su uvijek u žurbi i nemaju vremena za dugo upijanje balzamai krema za tijelo. Iako je lagane teksture solidno njeguje te će biti idealan za normalnu kožu, dok će suha koža ipak zatražiti neki masniji oblik njege. Miriše božanstveno, baš kao i gel za tuširanje i kao što sam već spomenula idealan je za blagdansko raspoloženje. Na koži se zadržava dosta dugo i vjerujem da ćete za njega dobiti puno komplimenata. 


Jeste li već isprobale ovu slasnu i mirisnu kolekciju? Kakvi su vaši dojmovi?

*PR uzorci

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates