subota, 17. prosinca 2016.

OOTD: Pink Crochet Pom Pom dress

Popularni "pom pomsi" zavladali su našim ulicama ovog ljeta, a našli su se čak i na sandalama. U nešto decentnijoj varijanti našli su se i na haljini koju ću vam danas pokazati. Ono što mi je super kod ove haljine je mogućnost nošenja u svim godišnjim dobima jer iako ima dugačke rukave oni su cijelom dužinom izrađeni od čipke, ali o detaljima više u nastavku...


Ova haljina mi je jedan od dražih ulova sa SheIn-a i iako sam ju nešto duže čekala, mogu reći da je u svim segmentima daleko nadmašila moja očekivanja. Izuzetno je kvalitetno izrađena, nema grešaka po čipki i djeluje kao da je dio neke dizajnerske kolekcije. A kroj je vrlo zahvalan, a haljina je normalne, naše europske veličine. Podstavljena je i ne prozire se te zapravo jedva čekam proljeće kada ću je moći nositi bez toplih najlonki.

Boja je prljavo roza, a pom pomsi su nešto izraženije roze nijanse. Materijal je iznenađujuće dobar. U opisu stoji kako se radi o najlonu i to me zapravo pomalo plašilo, ali da nisam provjeravala definitivno bih rekla da se radi o pamuku.

Više informacija o haljini možete pronaći: OVDJE.




Haljina: SHEIN
Tenisice: City style

P.S. Na slikama je i moja mici Mary koja nikako nije htjela propustiti slikanje :)

Kako vam se sviđa ova haljina?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates