ponedjeljak, 1. srpnja 2019.

MAX FACTOR: Creme puff kompaktni puder [RECENZIJA]

Danas vam pišem recenziju o kojoj sam mjesecima razmišljala, a nisam bila sigurna pisati ili ne, jer isto tako nisam bila sigurna volim li ovaj proizvod ili ne. Dolaskom toplijih dana mogu reći kako sam presretna jer nisam odustala od ovog proizvoda koji je postao moj vjerni, svakodnevni suputnik u vrućim danima. Ljetni favorit o kojem vam danas pišem je - Max Factor Creme Puff kompaktni puder.

max factor creme puff notino_hr

Što kaže Max Factor?
"Kompaktni puder Max Factor Creme Puff savršeno će matirati vašu kožu, pružit će joj besprijekorno baršunast izgled i perfektno će fiksirati make-up. Osobine: fiksira make-up, te zahvaljujući finoj teksturi savršeno prianja uz kožu, matira kožu i upija suvišnu masnoću, pruža koži baršunast izgled i umanjuje vidljivost pora, moguće ga je koristiti u slojevima prema potrebi."
Izvor: www.notino.hr

max factor creme puff half open notino_hr

Ambalaža: Praktična ambalaža, idealne veličine, naći će svoje mjesto u gotovo svakoj torbici, ako poželite popraviti izgled tijekom dana. Pufer koji dolazi sa puderom možda nije najhigijenskije rješenje, ali ga zato lako možete zamijeniti pamučnom blazinicom koju ćete redovito mijenjati. :)

max factor creme puff open notino_hr

Moji dojmovi: Ovo je puder moje mladosti, odnosno srednjoškolskih dana i onda sam nekako u jednom trenutku (iz ne znam kojeg razloga) zaključila kako mi ne odgovara i zaboravila na njega, sve do prije nekoliko mjeseci kada sam igrom slučaja bila u potrazi za puderom, a Creme Puff je bio na nekom ludom sniženju. Nekoliko mjeseci sam bila na volim - ne volim sa ovim puderom, a onda je naglo zatoplilo i ja sam se prisjetila zašto sam nekad obožavala ovaj puder. Usuđujem se reći kako je ovo jedan od rijetkih, ako ne i jedini puder koji masnu kožu drži pod kontrolom čak i pri najvišim temperaturama.

Meke je, svilenkaste teksture koja se odlično stapa sa kožom i tenom. Miris mu je vrlo blag i nježan, puderast. Glavna prednost ovog pudera je trajnost. Iako je namijenjen svim tipovima kože, vjerujem da će ga najviše cijeniti vlasnice masnog tipa kože jer će maksimalno držati kožu pod kontrolom i spriječiti probijanje masnog sjaja. Ono što se meni, kao vlasnici mješovite kože, posebno svidjelo je činjenica da vrhunski matira kožu, a ujedno se ne uvlači u sitne borice i ne naglašava suhe dijelove kože. 

Vjerujem da je velika većina već isprobala ovaj puder, a one koje još nisu imaju toplu preporuku za, rekla bih, savršen ljetni puder :)

max factor creme puff swatch notino_hr

Ocjena: 5+

Gdje kupiti: Notino webshop

Ljetno sezonsko sniženje na Notinu je počelo! Pogledajte odličnu ponudu i omiljene proizvode na popustu.

Jeste li možda pronašle svoj omiljeni puder na sniženju? :)

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates