srijeda, 25. srpnja 2018.

L'OREAL PARIS: Revitalift Filler s hijaluronskom kiselinom [RECENZIJA]

Kao što ste primijetili, ovaj mjesec smo se posvetili njezi kože, a osobito lica kao najizloženijeg dijela tijela. Radilo se o sunčevom UV zračenju, prašini, visokim temperaturama, vlazi, starosti ili samo pogledima drugih ljudi, lice je najizloženiji dio tijela i upravo ono govori više o osobi nego bilo koji dokument, ono je naša prirodna „osobna iskaznica“. Na licu je ispisana naša životna priča, u velikom ili malom… Danas predstavljamo proizvod o kojem ste sigurno već čuli ponešto, a neki možda već i isprobali. Radi se o L'Oreal Paris Revitalift Filleru, dnevnoj kremi za popunjavanje protiv starenja sa hijaluronskom kiselinom.


Ambalaža: Standardna L'Oreal Paris kutijica na kojoj su ispisane sve potrebne informacije o proizvodu i načinu uporabe, njegovim svojstvima i očekivanim rezultatima. Kutijica je metalik sive boje sa s ljubičastim i crvenim pozadinama bitno istaknutih informacija vezanih za proizvod. Na vrhu standardni zlatnim slovima ispisani L'Orealov logo. Simpatične staklene bočice u kojima je pakirana krema modernog su dizajna s metalik sivim tonovima i gravurom na poklopcu, što sve skupa daje dozu elegancije, te bi se uklopilo u svaki kozmetički stol ili ormar. Nekada je manje zaista više :)

Količina: 50 ml
Gdje kupiti: Notino webshop



Moji dojmovi: Ako se sjetite mog iskustva s hijaluronskom kiselinom, možete si zamisliti oduševljenje kada sam vidio da i ova krema sadrži upravo taj sastojak. Odmah mi je bilo jasno da želim isprobati, pa sam kliknuo „stavi u košaricu“ i za čas počeo avanturu s L'Orealom. Da se razumijemo. Ovaj brand već odavno slovi kao jedan od naj, a osobito kolekcija Revitalift, moja su očekivanja dakle velika od samog starta. Sam proizvođač na ambalaži već barata postocima smanjenja znakova starenja, zaglađivanja i uljepšavanja, pa sam očekivao povratak u neke početke mojih dvadesetih. Krenuo sam nanošenjem kreme kako nalažu upute, svakog jutra. Ako ste ljubitelj ugodnih mirisa kao ja, biti ćete oduševljeni tim cvjetno-voćnim mirisom svojstvenim L'Orealu, te unatoč tendenciji mrgođenju prije jutarnje kave, dan ćete doživjeti potpuno drugačije. Samim time ste već smanjili mogućnost nastajanja novih bora :). 


Glatkoća teksture same kreme idealna je za razmazati i osvježiti kožu, a takva ostaje i dugo u popodnevne sate. Osobito u zatvorenim prostorima, gdje se koža ovih dana brže suši zbog neizostavnih klima uređaja. Proizvođač obećava popunjavanje bora i linija te definiranje kontura i sve to vidljivo nakon samo 4 sata. Iskreno, nisam baš siguran za vrijeme, a niti za postotke koji se navode jer nemam mogućnost mjeriti, ali da se osjeti razlika, svakako stoji. Kao što sam rekao, hijaluron je sastojak i očekivao sam čudesa čim ju nanesem, pa je možda očekivanje bilo veće nego realno, no nimalo razočaravajuće. Bore nisu nestale, ali su tijekom dana vidno umanjene, lice nije izgledalo tako umorno i iscrpljeno kao što bi bilo kada ne bih stavio kremu i definitivno se osjeti pomak u zategnuću kože, ali prije svega nužno potrebna svježina. Redovitim pak korištenjem, mogu reći da se rezultati pokazuju, samo je potrebno malo više vremena nego (s moje strane) očekivano. Unatoč mojoj nestrpljivosti uspio sam se sabrati i zasluženo odati priznanje ovom proizvodu, jer sam uvjeren da ispunjava ono što obećava i jer on to zaslužuje, a zaslužujete i vi.


Moja ocjena za ovaj proizvod je 4+.

Jeste li već isprobale Revitalift Filler s hijaluronskom kiselinom?

3 komentara:

 
 
Blogger Templates