četvrtak, 1. siječnja 2015.

Novogodišnja odluka - njega trepavica

Drage moje u prvom (n)ovogodišnjem postu želim vam poželjeti sve najbolje i najljepše u Novoj 2015. godini. Nadam se da ste uživale ovih dana, da niste pretjerale sa kolačima (šalim se naravno, blagdani su vrijeme kada je dopušteno pretjerati) i da ste ih provele sa svojim najmilijima. Nova godina je period kada donosimo odluke koje gotovo nikad ne ispunimo. Ovaj put umjesto hrpe odluka od kojih odustanem već u prvom mjesecu nove godine pokušat ću se držati samo jedne, koju vam ovim putem predstavljam i pozivam da mi se priključite. ;)

Izvor slike: happynewyearimages2015.in
U Novoj godini odlučila sam više pažnje posvetiti trepavicama. Zašto? Isprobavanje različitih maskara, eksperimentiranja sa različitim umjetnim trepavicama, a još više sa različitim ljepilima ostavljaju velike posljedice na mojim trepavicama - na mjestima su vidljive rupe, a sa dosta trepavica mi se dogodilo da su pukli vrhovi ili čak pola trepavice, koliko god to čudno zvučalo.

Izvor slike: javatoolbox.org

Kako planiram njegovati trepavice?

1. Češljanje trepavica

Češljanjem se postiže efekt punijih trepavica, većeg volumena i sprječava da se trepavice zamrse, što se zna dogoditi ako imate dugačke trepavice. Osim toga, češljanje će pomoći i kod bržeg rasta trepavica.

2. Skidanje maskare

Ovo je nešto čega se i inače držim, ali samo za skidanje makeup-a prije spavanja. Često sam doma s maskarom, što ću pokušati svesti na minimum jer sam primijetila da nakon nekoliko dana bez maskare trepavice izgledaju vidljivo jače i ljepše. Dakle, skidanje maskare čim dođem doma, a ne tek prije spavanja.

3. Bez trljanja očiju

Pritom mislim na trljanje kod skidanja maskare. Ako skidam maskaru micelarnom otopinom bez trljanja ne uspijevam u potpunosti ukloniti maskaru, a trljanje može oštetiti korijen trepavica i uzrokovati njihovo ispadanje. Ove godine uložit ću u kvalitetnije sredstvo za skidanje šminke s očiju i izbjegavati trljanje očiju.

4. Regenerator za trepavice

Ali onaj prirodni, od domaćih sastojaka. Regenerator koji planiram koristiti radi se od ricinusovog ulja (ili kokosovog) i kapsule vitamina E te se nanosi svakodnevno, a prvi rezultati vidljivi su nakon 2 tjedna.

5. Umjetne trepavice samo u posebnim prilikama

Koliko god mi bile drage, svjesna sam da njihovo nošenje, a ponajviše skidanje jako šteti mojim prirodnim trepavicama. Neću ih se odreći u potpunosti, ali ipak ću pokušati korištenje umjetnih trepavica svesti na minimum.

Koje su vaše novogodišnje odluke? Posvećujete li pažnju trepavicama?

Sretna i uspješna Nova 2015. godina! ;)

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates