utorak, 20. siječnja 2015.

Balea Trend It Up vs. Batiste Strenght&Shine

Svaka djevojka koja ima masno vlasište zna koliko je neugodan ovaj tip i koliko je teška potraga za šamponom koji će kosu držati pod kontrolom barem 2 dana. Od velike pomoći su šamponi za suho pranje kose uz kojih je moguće izdržati bez pranja i do 3-4 dana. Ima li bitne razlike između različitih proizvođača ovih šampona saznajte u nastavku...

Trenutno je dostupan velik broj različitih šampona za suho pranje. Moj odabir za usporedbu pao je na dvojac koji je dostupan u dm-u.

Balea Trend It Up


Balein Trend It Up šampon za suho pranje kose odlično će poslužiti u kritičnim situacijama. Lijepo pokupi masnoću sa tjemena, daje solidan volumen, ali se jako brzo troši što je opet ok ako uzmemo u obzir prilično nisku cijenu. Ipak, mana koja je meni najviše zasmetala je zagušljiv miris. Gotovo svaki put kada bih ga koristila bježala sam iz kupaonice sama od sebe, tj. od oblaka koji ostavlja ovaj šampon.

Količina: 200 ml
Cijena: 24,90 kn
Ocjena: 4

Sastav: Butane, Propane, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Alcohol Denat, Aqua, Isopropyl Alcohol, Distearyldimonium Chloride, Parfum

Batiste Strength & Shine


Dugo vremena sam razmišljala kupiti Batiste šampon za suho pranje kose ili ne? Ono što me bunilo bila je bitna razlika u cijeni u odnosu na Balea Trend It Up. Ipak, razlika se pokazala u potpunosti opravdanom. Potrebna je manja količina za ukloniti masnoću sa tjemena i nema neugodnog, zagušljivog mirisa već je tu ugodan, nježan i osvježavajući miris. Također, kosa je sjajnija i djeluje puno življe nego sa prethodno spomenutim šamponom. 

Količina: 200 ml
Cijena: 34,90 kn
Ocjena: 5

Sastav: Butane, Isobutane,Propane, Oryza Sativa (Rice) Starch, Alcohol Denat, Arginine, Parfum, Distearyldimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Linalool, Limonene.

Zaključak:
Da sumiram, oba šampona za suho pranje kose obavljaju svoju primarnu zadaću - uklanjanje masnoće sa tjemena. Ipak, prednost dajem Batiste šamponu za suho pranje kose zbog ugodnog mirisa, prirodnijeg i sjajnijeg izgleda kose te dužeg trajanja jedno bočice.

Koristite li šampone za suho pranje kose? Koji je vaš favorit?

Broj komentara: 6:

  1. Općenito su mi super ti Batiste šamponi jer imam kovrčavu kosu i nije ni toliko masna koliko nema volumena, brzo se petlja itd pa je već treći dan moram stavljati u rep, i onda pokušavam neke frizure sa šiškama raditi, pa mi šiške totalno u super stanje dovede i te prijelaze, volumen ko lud hehe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su spas za masnu kosu, a i baš daju dobar volumen (kojeg nekad volim, nekad ne) ;)

      Izbriši
  2. Obozavam ih i ne mogu bez njih, da ih nema prala bi kosu svaki dan, a ovako ipak jedan dan odgodim to pranje i kosa izgleda odlicno :) volim i taj Strenght&Shine i Blush verziju, a i ona Tropical odlicno mirise <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je i meni, da ih nema bilo bi pranje kose svaki dan, a s njima mi kosa čak bolje izgleda drugi dan, nego isti dan kad ju operem :)

      Izbriši
  3. Batiste nažaolost nema kupiti u mom gradu,a Baleine šampone za suho pranje nisam isprobala. Koristila sam Girlz Only i super su mi. Batiste moram probati definitivno.

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates