četvrtak, 25. lipnja 2020.

Keratin + TOP proizvodi/brendovi

Vjerujem da vam je poznato koliko sam puta oporavljala svoju kosu i vraćala se u plavuše. Vjerujem i da vam je isto tako poznata i situacija kada sam prije ravno godinu dana završila sa totalno uništenom, isušenom, da ne kažem spaljenom kosom. Nakon toga uspjela sam ju oporaviti do te mjere da se mogu ponovo vratiti u plavo, ali nikako nisam uspijevala dobiti na dužini jer su vrhovi pucali i pucali. U međuvremenu smo preživjeli (barem zasad) i korona karantenu kada sam odlučila posvetiti posebnu pažnju svojoj kosi, odrekla se svakodnevnog pranja kose i otkrila neke zanimljive proizvode koji su pomogli oporavku moje kose.

Prije nego krenem sa predstavljanjem proizvoda koji su spas za oštećenu kosu, želim napomenuti kako su mi pomogli i tretmani u frizerskom salonu (Brelil Hair Beauty Booster i Brelil Biotraitement Reconstruction) te redovito šišanje vrhova i ono najvažnije, teška srca sam se odrekla plave kose i prešla u svijetliju smeđu nijansu, ali o tome ćemo nekom drugom prilikom :)
Mogu reći kako sam isprobala razno razne proizvode svih cjenovnih rangova i često se pokazalo kako skupo nije i najbolje. Umjesto skupih proizvoda koji obećavaju čuda, danas ću vam preporučiti one kod kojih cijena nije mjerilo kvalitete. Također, moje otkriće za spašavanje oštećene kose je - keratin za kosu, a upravo su keratinski proizvodi naša današnja tema. Predstavit ću vam 3 TOP keratinska proizvoda i 1 proizvod za stiliziranje :) Zainteresirani? Pa krenimo...



Ovo je maska za koju ste, sigurna sam, već čule. Brojne blogerice i youtuberice podijelile su svoje oduševljenje ovom maskom, a ja im se, unatoč prvotnim sumnjama, moram pridružiti. Namijenjena je obnovi suhe, oštećene i kemijski tretirane kose, a najveći benefit koji pruža je sjaj, zaštitni film oko vlasi te svilenkasta mekoća. Dodatno prednost ove maske je vrlo pristupačna cijena i ogromna količina tako da će vam potrajati nekoliko mjeseci što je odlično jer kada vam se neki proizvod svidi onda definitivno ne želite ostati bez njega.
 

Brazil Keratin Keratin sprej za zaglađivanje za toplinsko oblikovanje kose
Ako se, poput mene, nikako ne možete odreći toplinskog oblikovanja kose, tu je Keratin u spreju koji će zaštititi vašu kosu od štetnog utjecaja topline. Brazil Keratin Keratin je preparat za zaštitu od toplinskog oblikovanja kose koji predstavlja učinkovitu zaštitu prilikom toplinskog uređivanja kos, zaglađuje vlas kose te ostavlja kosu mekanom i nježnom na dodir. Jedan od onih proizvoda koji svakako morate imati u svojoj kolekciji.



Matrix Biolage Advanced Keratindose obnavljajući sprej za osjetljivu kosu
Još jedan proizvod koji je potreban svakoj djevojci/ženi koja vodi brigu o svojoj kosi je obnavljajući sprej za njegu kose koja se ne ispire već pruža cjelodnevnu njegu i zaštitu vašoj kosi. Nanosi se na mokru, ručnikom posušenu kosu te pruža baršunastu mekoću, sjaj i vitalnost, hidrataciju, smanjuje petljanje i posljedično lomljenje kose te poboljšava strukturu kose.


I za kraj jedan proizvod kojeg još nisam isprobala, ali se nalazi na vrhu moje wishliste i prvom prilikom ću nabaviti ovo čudo koje stilizira/pegla kosu bez oštećenja. Zvuči kao san zar ne? Steampod parna pegla omogućava brzo i jednostavno oblikovanje, čak i teško ukrotive kose, perfektno ravna kosu ili oblikuje divne valove, prema vašim preferencijama, koristi paru za nježno oblikovanje kose kako bi se spriječila oštećenja, štiti boju i kosi daje prirodan sjaj.

Koji su proizvodi koje vi koristite za njegu kose?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates