petak, 8. studenoga 2019.

TOP 3 proizvoda koje želim kupiti na Notino Black Friday akciji

Drage moje, bliži nam se najcrnji i najdraži petak u godini - Black Friday. Dan kada često potrošimo i više nego što smo htjele, ali se na kraju svaka kuna isplati jer kada napravimo računicu i pogledamo kolike su uštede, zaista se isplati unaprijed pripremiti za ove dane. 
Notino nam je i ove godine odlučio produžiti vrijeme akcije pa će tako ove godine Black Friday trajati od 25.11. - 01.12.2019. 


S obzirom da volim sve unaprijed isplanirati, već sam sada odabrala proizvode koje ću ove godine nabaviti za vrijeme Black Friday akcije, a koji su to proizvodi pokazat ću vam u nastavku...


Schwarzkopf Professional Blondme šampon bez sulfata za plavu kosu

Što kaže Schwarzkopf Professional?
"Schwarzkopf Professional Blondme Blush Wash Strawberry, šampon za plavu kosu bez sulfata, u jednom će potezu nježno oprati, a u isto vrijeme blago obojati kosu u prekrasnu, pastelno ružičastu nijansu. Svojstva: kosu oslobađa od suvišnih nečistoća i masnoće, stvara privremeni učinak obojene kose koji će izdržati do pet pranja, kosu će za čas obojati u ružičasto pastelnu boju, idealan je za brzu promjenu imidža, kosu čini blistavom, koristi tehnologiju Blondme Bonding."
Izvor: www.notino.hr
Kako sam se nedavno uspješno vratila u plavuše, vrlo pažljivo biram proizvode za njegu i pranje kose. Ipak, ostavljam si dovoljno prostora za lagano eksperimentiranje pa sam se oduševila kada sam vidjela da postoji šampon za plavu kosu bez sulfata koji ujedno i lagano boja kosu u ultra popularnu strawberry blonde nijansu. Jedva čekam isprobati ga, a ujedno možete vrlo brzo očekivati recenziju u kojoj ću vam opisati njegovo djelovanje.

L’Oréal Professionnel Serie Expert Blondifier posvjetljujuća maska za plavu kosu

Što kaže L’Oréal Professionnel?
"Maska za kosu L’Oréal Professionnel Serie Expert Blondifier predstavlja nezamjenjiv korak u ritualu njegovanja kose. Odvojite vrijeme za regeneraciju, a ona će vam uzvratiti svojom vitalnošću i ljepotom. Svojstva: djeluje u dubinu dlake, regenerira kosu cijelom duljinom, produljuje vijek trajanja boje, kosa je mekana na dodir, jača dlaku kose."
Izvor: www.notino.hr
Na mojoj shopping listi se našao još jedan proizvod za plavu kosu. Ovaj put radi se o posvjetljujućoj maski za plavu kosu, jer njege za plavu kosu nikad dosta, a kod ove maske me privukao opis: posvjetljujuća. Vjerujem da svaka plavuša zna one trenutke kada se bliži sljedeće bojanje, ali još uvijek nije taj trenutak, a kosa lagano poprimi pomalo žućkasti ton koji čak ni silver šampon ne može spasiti. Vjerujem u ovu masku, a je li me razočarala ćete imati prilike saznati uskoro. 



I zadnji od proizvoda koji ću kupiti povodom ovogodišnjeg Black Friday-a je Makeup Revolution adventski kalendar s kojim sam pokrila gotovo svu dekorativnu kozmetiku koja mi je u ovom trenutku potrebna. I inače volim Makeup Revolution proizvode, a ovaj adventski kalentar slobodno može dobiti titulu poklona najdražoj sebi od mene :) šalim se, iako bi zapravo svi ponekad sebe trebali staviti na prvo mjesto i kupiti si neku sitnicu.

Koje ćete proizvode vi skinuti sa wishliste povodom ovogodišnjeg Black Friday-a?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates