nedjelja, 20. listopada 2019.

L’Oréal Professionnel Serie Expert Silver šampon [RECENZIJA]

Jednom plavuša, uvijek plavuša. Dva puta sam u životu do sada prošla traumu skurene kose, ali ljubav prema plavoj kosi je izgleda jača od svega. Nakon svega što sam prošla, danas pažljivo biram proizvode za kosu, koristim većinom proizvode namijenjene isključivo plavoj kosi, a jedan od važnijih saveznika u mojoj kolekciji je svakako srebrni/ljubičasti šampon za neutralizaciju žutih tonova. Jedan od srebrnih šampona koji se nedavno našao u mojoj kolekciji i o kojem vam danas pišem je L’Oréal Professionnel Serie Expert Silver šampon.


Što kaže L’Oréal Professionnel?
"Šampon L’Oréal Professionnel Serie Expert Silver učinkovito čisti vlasište, temeljito pere kosu i vraća joj prirodnu ljepotu. Svojstva: pere kosu i čisti vlasište, ostavlja kosu mekanom, pruža sjaj i volumen, regenerira i hrani kosu."
Izvor: www.notino.hr


Ambalaža: Ono što mi se kod svih L’Oréal Professionnel Serie Expert linija sviđa je mogućnost odabira različite mililitraže, od 300 ml i 500 ml pa sve do 1500 ml, ovisno o vašim sklonostima i potrebama. Također, kao prednost mogu istaknuti pumpicu koja olakšava doziranje proizvoda - jedan pritisak pumpice je dovoljan za jedno šamponiranje.


Moji dojmovi: 
Tekstura ovog šampona je poprilično gusta i kremasta, lako razmaziva te je izrazito tamne plavo-ljubičaste boje. U dodiru s prstima će ostaviti plavičasti trag pa će vam rukavice biti dobar saveznik u suradnji sa ovim šamponom. Vjerojatno vam je već nakon ove informacije jasno kako ovaj šampon odlično obavlja svoj posao no još ću jednom to potvrditi. Magnesium Silver je odličan šampon koji savršeno obavlja svoj posao i za razliku od uobičajenih silver šampona ne isušuje kosu, već lagano njeguje i sprječava cvjetanje vrhova. Miris mu je nježan i blag, neutralnih tonova te će se na kosi zadržati vrlo kratko. Koristim ga jednom u dva tjedna i to mi se sasvim dovoljno za održavanje plave boje kose bez žutih tonova.
Ako ste u potrazi za kvalitetnim silver šamponom koji neće dodatno isušiti vašu kosu, najtoplije preporuke idu za L’Oréal Professionnel Serie Expert Silver šampon.

Ocjena: 5+


Gdje kupiti: Notino webshop

Koji je vaš omiljeni šampon za neutralizaciju žutih tonova?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates