petak, 30. kolovoza 2019.

VICTORIA'S SECRET: Coconut Twist mirisni sprej za tijelo [RECENZIJA]

Ljeto se lagano približilo kraju, a najavljeni pad temperatura ponukao me da vam u zadnjim treptajima ljeta predstavim posljednji ovogodišnji ljetni miris. Kažem posljednji jer ljetne parfeme lagano guram na udaljenije police, a približavam i uvodim intenzivnije mirise koji su prikladni za hladnije i kišne dane. Riječ je o Victoria's Secret Coconut Twist mirisnom spreju za tijelo koji me oduševio svojim neobičnim spojem mirisnih nota.


Što kaže Victoria's Secret?
"Sprej za tijelo Victoria's Secret Coconut Twist savršeno nadopunjuje miris iz iste kolekcije. Ostavlja kožu predivno mirisnom, zahvaljujući čemu vam bilo kada tijekom dana daje novu dozu energije i samopouzdanja."
Izvor: www.notino.hr


Ambalaža: Kao i kod svih mirisnih vodica, ambalaža Coconut Twista je minimalistička, vrlo praktična, sa decentnim tropskim detaljima koji vam daju naslutiti kako se radi o pravoj ljetnoj rapsodiji. Količina od 250 ml je zaista pozamašna i uz svakodnevno prskanje trajala mi je cijelo ljeto te mi je preostalo oko 50 ml proizvoda.


Moji dojmovi: Sve što ima miris kokosa za mene je pun pogodak, ali za kombinaciju kokosa i limuna sam bila pomalo skeptična. Slatkasto - kiselo, hmm pa to ne volim čak ni u jestivim kombinacijama. Ipak, poželjela sam isprobati Coconut Twist koji je imao upravo takav opis i nisam požalila. Svjež, a ujedno slatkast miris odličan je za ljetne večeri, pa čak i za hladnije ljetne ili toplije jesenske dnevne varijante.
Nije pretjerano intenzivan, rekla bih taman, s obzirom da se radi o ljetnom mirisu. Dodatan plus je svakako dugotrajnost koja me zaista iznenadila jer sam slučajno špricnula malo mirisne vodice po majici i miris se osjetio čak i sljedeći dan. Na koži je naravno trajnost nešto manja, ali svakako odlična. 
I na kraju, mogu reći kako me ovaj kokosasti mohito koktel mirisnih nota, kako ga od milja zovem, oduševio u svakom pogledu i iako je ovo pravi ljetni miris, vjerujem da će se naći i barem nekoliko jesenskih dana u kojima ću ga s veseljem nositi.


Gdje kupiti: Notino webshop

Volite li Victoria's Secret mirise?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates