srijeda, 26. lipnja 2019.

EVELINE Cosmetics: SLIM EXTREME 4D SCALPEL serumi [RECENZIJA]

Ako ste zadnjih dana čule kako je prekasno za zablistati na plaži i smanjiti celulit i strije te da vam ništa neće pomoći i još jednom izgubile nadu i vjeru u rješavanje ovog (nažalost) vjernog ženskog pratitelja, ja ću vam reći suprotno. Baš sad je pravi trenutak da se pobrinete o sebi i svom izgledu, a rezultati će doći bilo za tjedan, deset ili mjesec dana. Do sada sam isprobala široku lepezu proizvoda protiv celulita, od najjeftinijih do najskupljih i uvijek se vratim jednom povoljnom brendu koji nudi kvalitetnu i učinkovitu njegu - Eveline Cosmetics.

eveline slim extreme dual notino_hr

Što kaže Eveline Cosmetics?
"Preparat Eveline Cosmetics Slim Extreme 4D Scalpel će vam pomoći u ublažavanju simptoma celulita, a vaša koža opet će izgledati čvrsto i glatko. Svojstva: smanjuje celulit i učvršćuje kožu, jednostavan za primjenu. Preparat nanesite kružnim pokretima na dijelove tijela pogođene prekomjernim masnim tkivom i celulitom (struk, zadnjica, bedra). Masirajte dok se preparat ne upije."
Izvor: www.notino.hr

eveline slim extreme dual back notino_hr

Moji dojmovi:
Kao što ste mogle pretpostaviti po prvoj slici, isprobala sam dva različita seruma - jedan koji hladi i jedan koji grije - oba obećaju smanjenje celulita i učvršćivanje kože. Znam što ćete me odmah pitati...koji je bolji, a ja ću vam odmah odgovoriti i reći da mi se najboljom pokazala kombinacija dva dana hlađenje pa jedan dan zagrijavanje te sam takvim miksanjem imala osjećaj da je koža i potkožno tkivo doživjelo šok i rezultati su bilo vidljivi vrlo brzo. A sada nešto više o svakom serumu pojedinačno...

eveline slim extreme 4d scalpel notino_hr


Eveline Cosmetics Slim Extreme 4D Scalpel serum protiv celulita sa učinkom hlađenja je nježne pastelno zelene boje, blagog, osvježavajućeg mirisa i sadrži sitne čestice shimmera koje će vaše noge učiniti još sjajnijima. Da bi se upio u kožu potrebno ga je umasirati u kožu. Vrlo brzo se upija i lagane je nemasne teksture koja ne ostavlja mastan ili ljepljiv trag na koži. Učinak hlađenja i laganog "štipkanja" je odličan za vruće ljetne dane i baš zbog ovog efekta ga sigurno nećete zaboraviti ili preskočiti nanošenje. Ovaj serum mi se pokazao iznimno učinkovitim u zatezanju kože i smanjenju onog oku vidljivog celulita.

eveline slim extreme warm notino_hr

Eveline Cosmetics Slim Extreme 4D Scalpel serum za tijelo za smanjenje potkožnog masnog tkiva je nježne roskaste boje i nešto gušće, zapravo gelastije teksture od seruma sa učinkom hlađenja. Miris mu nje nježan i ugodan i na koži se zadržava nekih sat-dva nakon nanošenja. Gelasta tekstura pogodna je za masažu pa tako pri nanošenju ovog seruma volim čvrstim pokretima izmasirati područje bokova i bedara. Baš kao i prethodni, ni ovaj ne ostavlja ljepljiv ili masni trag na koži. Ovaj serum mi se pokazao učinkovitijim u smanjenju potkožnog masnog tkiva, odnosno centimetara u struku i bedrima te smanjenju onog tvrdokornog celulita koji je vidljiv tek na pritisak.

eveline slim extreme swatch notino_hr

Ocjena: 5+

Gdje kupiti: Notino webshop

Koristite li kreme i serume sa anticelulitnim djelovanjem? Koja je vaš favorit?

1 komentar:

  1. <vidjela sam da postoji i zelena verzija koju svi jako hvale tako da ću svakako isprobati jednu od te tri :)

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates