ponedjeljak, 27. svibnja 2019.

ARTDECO: Rich Treatment Foundation [RECENZIJA]

Potraga za idealnim puderom koji će se stopiti sa mješovitom kožom činila mi se kao nemoguća misija. S obzirom da je Artdeco Eyeshadow Base moja omiljena baza za sjenila i vjerna saveznica već godinama, odlučila sam dati šansu još nekim proizvodima ovog brenda te naletila na Artdeco Rich Treatment Foundation koji mi je vratio vjeru u čuda i izvrsno se stopio sa mojoj mješovitom i ponekad vrlo zahtjevnom kožom.


Što kaže Artdeco?
Make-up Artdeco Rich Treatment Foundation ujednačit će ten vaše kože i prekriti sve njene nepravilnosti. Svojstva: jednostavna aplikacija, proizvod je vodootporan, posvjetljuje kožu, odlična sposobnost prekrivanja.
Izvor: www.notino.hr
Ambalaža: Artdeco puder dolazi u jednostavnoj, ali praktičnoj i elegantnoj ambalaži. Špahtlica koja dolazi u poklopcu je zapravo vrlo praktična i iako mi se na prvi pogled učinila pomalo nezgrapnom, uz nekoliko korištenja postala mi je vrlo drago pomagalo u preciznom doziranju količine pudera koju želim nanijeti. 

Moji dojmovi:  Iako je namijenjen suhoj koži, odmah ću na početku reći kako je ovo idealan puder za mješovitu kožu jer izvrsno balansira između suhih i masnih dijelova kože. Tekstura mu je bogata kao što mu i samo ime kaže, a ono što me posebno razveselilo je ugodan osjećaj hidratacije koji ćete osjetiti odmah po nanošenju. Ovo je puder srednje do jake prekrivne moći sa mogućnošću nadogradnje, odlično se nanosi, razmazuje i blenda, a najbolje se nanosi ravno rezanim tzv. kabuki kistovima. Nisam primijetila nakupljanje u boricama čak niti nakon cjelodnevnog nošenja. Trajnost mu je solidna - vrlo dobra (oko 8 sati) na suhim i normalnim dijelovima lica te dobra na masnijim (oko 4 sata). Lagano oksidira nakon nanošenja pa uzmite to u obzir prilikom odabira nijanse.
Na kraju, mogu zaključiti kako je ovo izvrstan puder - od praktične ambalaže do odličnih karakteristika koje će se posebno svidjeti svim mješovitim tipovima kože.
Ocjena: 5+
Koji je vaš omiljeni Ardeco proizvod? 

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates