ponedjeljak, 30. srpnja 2018.

SCHAUMA & FA: Summer essentials [RECENZIJA]

Vjerujem da ste već vidjele predivan paketić koji sam dobila od dragog Schwarzkopf-a, a u kojem se kriju pravi ljetni "must have" proizvodi o kojima ću vam danas malo detaljnije pisati. Ovi mirišljavci oduševit će sve ljubiteljice tropskih ljetnih mirisa i barem u mislima vas odvesti na udaljenu pješčanu plažu neke egzotične lokacije.


Schauma šampon for Summer hair limited edition 


Što kaže Schauma?
Šest nevjerojatnih učinaka obnove u jednom: revitalizacija, njega, vraćanje teksture i sjaja, sprječavanje pucanja vrhova i opadanja kose zbog lomljenja. Za obnovljenu, meku, glatku i sjajnu kosu. Schauma s PROTEINOM ZA INTENZIVNO JAČANJE KOSE nadoknađuje izgubljene tvari u kosi za 100% SNAGE i 100% SJAJA

Količina: 400 ml
Cijena: 23 kn


Moji dojmovi: Šamponi iz ove ljetne limitirane kolekcije dolaze u dvije varijante: Tropical i Paradise. Tropical varijanta je šampon sa egzotičnim voćnim mirisom i proteinom za intenzivno jačanje kose, nadoknađuje izgubljene hranjive tvari u kosi, hidratizira te jača kosu, dok je Paradise šampon sa cvjetnim mirisom i proteinom za intenzivno jačanje kose koji obnavlja iscrpljenu kosu te pruža sjaj i mekoću.
Iako su mi oba šampona izvrsna te odgovaraju mojoj kosi, (a posebno nakon ljetovanja kada je kosa pomalo umorna i beživotna od morske vode i sunca) kao favorita ću navesti Tropical zbog fantastičnog mirisa koji me brzinom svjetlosti vraća na plažu i odlične hidratacije kose nakon izlaganja suncu i utjecaja morske vode. Kosa uz ove šampone brzo vraća izgubljenu hidrataciju, sjaj i mekoću što ih čini idealnim ljetnim saveznicima.

Ocjena: 5


Fa Deospray Lovely wings & Lovely kisses


Količina: 150 ml
Cijena: 20 kn

Moji dojmovi: Odmah se na početku moram posuti pepelom jer do sada nisam dala priliku Fa dezodoransima i anti-perspirantima zbog neke moje predrasude kako me neće štititi od neugodnih mirisa. Srećom, u ovom paketiću su se našla dva mališana koji su me potpuno razuvjerili, a čak je i moja jača polovica rekla kako želi da doživotno kupujem Lovely kisses (bit će frke kada mu kažem da se radi o limited edition proizvodu :D). Lovely wings je zaista slatkast, ali istovremeno i osvježavajuć miris koji će vas obavijati tijekom cijelog dana i štititi od neugodnih mirisa. Lovely kisses je svakako moj favorit jer se radi o anti-perspirantu koji će vas osim neugodnih mirisa poštediti i neugodnih znojnih fleka, a miris mu je nešto što definitivno morate isprobati ako ste ljubiteljica cvjetnih mirisa - ja trenutno trošim treću bočicu ovog mališana i svakako planiram napraviti zalihe :)

Ocjena: 5+

Fa Lovely wings gel za tuširanje


Što kaže Fa?
Fa Lovely Wings gel za tuširanje sa božanstvenim mirisom kokosa,koji pruža vašoj koži njegu i svježinu. Blaga formula stvara bogatu pjenu i ostavlja ugodan i nježan osjećaj kože. pH- neutralno za kožu.

Količina: 250 ml
Cijena: 17 kn

Moji dojmovi: Kokos, kokos i kokos - apsolutni ljetni must have u svim oblicima, a neodoljiv i božanstven miris kokosa krije se i u Lovely Wings gelu za tuširanje. Nježan prema koži, ne isušuje kožu i ima predivan, dugotrajan miris kokosa. Što još poželjeti? Možda hrpu bogate pjene? I to, također, dobijete sa ovim gelom za tuširanje kojeg kao i gore navedeni "dezić" želim u doživotnim zalihama. Ako ste ljubiteljica kokosa, onda nipošto ne smijete propustiti ovaj gel za tuširanje ;)

Jeste li već nešto isprobale iz ovih limitiranih kolekcija?

*PR proizvodi

1 komentar:

 
 
Blogger Templates