petak, 15. srpnja 2016.

Essence TE “little eyebrow monsters” [RECENZIJA]

Pripremite se za najbolje obrve ikad uz Essence TE "little eyebrow monsters". Ovo je svakako jedna od najiščekivanijih kolekcija jer dobrih proizvoda za obrve nikad dosta. U nastavku možete vidjeti što sam ja isprobala i kakvi su moji dojmovi...


essence little eyebrow monsters – lifter olovka za obrve


Što kaže Essence?
Podigni ih. Postavi prekrasne naglaske ispod obrva s svilenkasto svjetlucavom teksturom olovke za obrve. Blistavo bijela i nježno ružičasta vidljivo podiže obrve. 

Nijanse: 01 lift'em up in white i 02 lift'em up in rosy.


Moji dojmovi: Neću kriti svoje oduševljenje :) ovo je najbolja i najtrajnija olovka ikad i ne koristim ju samo za podizanje obrva nego i za posvjetljivanje unutarnjeg kuta oka, ali i na cijelom kapku. Odlično je pigmentirana, lako se blenda i izuzetno ja trajna na kapku čak i bez korištenja baze. Nijansa je predivna i nemoguće je fotićem uloviti njezinu pravu ljepotu - radi se o nježnoj boji pjenušca koja se presijava u zlatno - rozim tonovima...kažem vam, čisto savršenstvo koje morate isprobati :)

Cijena: 21,90 kn




essence little eyebrow monsters – šablone za obrve



Što kaže Essence?
Izražajno! Tri različite šablone nude pomoć za make-up obrva, one čine naglašavanje obrva super lakim i daju im novi, svjež oblik. Dostupne u 01 say yes to statement brows.


Moji dojmovi: Inače nisam ljubiteljica šablona za obrve jer su one najčešće gigantskih veličina. Ipak, nakon što sam isprobala ove, mišljenje o šablonama mi se promijenilo. Ove su svakako praktične i zanimljivih oblika koji će promijeniti vaš izgled u samo nekoliko poteza kistićem. Lagano se lijepe za kožu pa je korištenje još lakše nego s klasičnim šablonama. Definitivno su me ugodno iznenadile i razveselile :)


Cijena: 15,90 kn


essence little eyebrow monsters – styler duo kist za obrve


Što kaže Essence?
Multitalent. Duo - stilist kist je idealan za češljanje obrva i nanošenja pudera za obrve. Dostupan 01 monsters in style.


Moji dojmovi:
Dvostrani kist za obrve nešto je što svaka djevojka treba imati u svojoj kolekciji, posebno ako je kvalitetno izrađen poput ovog Essence-ovog. Češljić za obrve je malen i praktičan (obično su mi ovakvi češljići preveliki i nespretni za rukovanje), a kosi kist osim za nanošenje sjenila/pudera za obrve može poslužiti i za nanošenje gel linera.

Cijena: 21,90 kn

Jeste li već isprobale nešto iz ove kolekcije? Kakvi su vaši dojmovi?

*PR proizvodi

1 komentar:

 
 
Blogger Templates