ponedjeljak, 30. studenoga 2015.

Tester box - prvi hrvatski beauty box

Sigurno ste već čule za zanimljivu kutijicu o kojoj se posljednjih dana naveliko priča. Riječ je o Tester boxu - prvom hrvatskom beauty boxu koji je pokrenula Ivana Blažoti, osnivačica Šminkerica portala, poduzetna djevojka sa fantastičnim idejama. 


Za početak par riječi kako funkcionira cijela priča. Ideja je da jednom mjesečno na vaša vrata stigne elegantna kutijica u kojoj se krije pet mini proizvoda odabranih prema vašim preferencijama, a jedan proizvod dolazi u punoj veličini. Tester box stiže 15. u mjesecu i vjerujem da ćete taj dan nestrpljivo iščekivati dostavljača kojeg ovim putem moram pohvaliti kao i dostavnu službu GLS koja je ugodno iznenađenje sa svojim individualnim pristupom, ljubaznošću i odličnom komunikacijom. 

Cijena za jedan Tester box je 100 kn sa uključenim troškovima poštarine, a moguća je i pretplata na 6 kutija (6 mjeseci) za 500 kn ili 12 kutija (12 mjeseci) za 1000 kn.

Što kaže Tester?
"Tester box je usluga online pretplate na testere ekskluzivnih proizvoda top kozmetičkih brendova. Nakon što je ovaj koncept doživio uspjeh na svjetskoj razini, donosimo ga i u Hrvatsku! Pretplati se na svoj box i svaki mjesec zaprimi pet vrhunskih, pomno odabranih proizvoda na svoj kućni prag ili ih pošalji prijateljici.


Kako bismo bili sigurni da će ti proizvodi odgovarati, popuni kratku anketu i otkrij nam svoje kozmetičke preference, a mi ćemo tvoj box prilagoditi samo tebi. I sve to zapakirano u divnu kutiju, novog tematskog dizajna svaki mjesec, za koju ćeš sigurno pronaći drugu namjenu."



Uz Tester box dolazi papir sa naznačenim svim proizvodima koji se mogu pronaći u boxu za taj mjesec kako bi sve bilo transparentno. Uz to navedene su i cijene ful size proizvoda, tako da si možete računati isplati li vam se uzimati neki proizvod u punoj veličini ili ne.

Nakon podužeg uvoda konačno dolazimo do onoga što je najbitnije u ovoj priči - sadržaja mog Tester boxa.



  • Nivea pjena i lak za kosu
  • Amika šampon za suho pranje kose
  • Roc Pro-Correct fluid
  • Neoviderm emulzija za kožu
  • Novexpert beauty kit
  • Apivita balzam za usne - ful size
  • Avon Big & False Lash maskara - ful size
Kao što ste mogle vidjeti na slikama, kutija Tester boxa je predivna i mnoge djevojke su rekle kako im je upravo ona najbolji dio ove priče jer je elegantna i iskoristiva. Kada sam otvorila svoj box emocije su bile podijeljene...našlo se tu lijepih stvarčica koje mi savršeno odgovaraju, ali i onih koje mi uopće ne odgovaraju. Da ne duljim...o svakom proizvodu ću ukratko reći svoje mišljenje i dojmove.


Novexpert beauty kit mi se jako svidio iako bih bila sretnija da su maske došle u maloj tubici pošto mi je teško na temelju jednog korištenja zaključiti da li mi neki proizvod odgovara ili ne. Piling i maska u jednom su mi se više svidjeli od same Repulp maske, ali se još uvijek nisam odlučila na kupnju ful size proizvoda.


Nivea lak i pjena za kosu su me odmah razveselili jer dolaze u "putnim" pakiranjima i idealni su za nošenje u torbici i brzinska popravljanja frizure. Koristila sam već Niveine proizvode za stiliziranje kose i nemam nikakve zamjerke :) ovaj duo je već našao mjesto u mojoj torbici.


Amika šampon za suho pranje je isproban i potrošen i stavljen na wishlistu. Prvom prilikom ću si priuštiti ovaj šampon jer ne ostavlja bijele tragove, predivno miriše i ne treba ga puno da bi pokupio masnoću sa tjemena. Isprobala sam dosta šampona za suho pranje, ali ovaj definitivno odnosi pobjedu.


I došle smo do prvog proizvoda o kojem vam ne mogu ništa reći jer ga nisam isprobala. Nažalost još se uvijek nisam odlučila na korištenje proizvoda sa retinolom. Da, imam tu i tamo koju boricu, ali većinom oko očiju, a ovaj proizvod nije te namjene.


Neoviderm emulziju za kožu također nisam isprobala jer trenutno nemam potrebu za korištenjem ovakvog proizvoda. Pričekat će kritične situacije ili će otići u nekom od darivanja.


Avon Big & False Lash maskara me najviše razveselila. Velika sam ljubiteljica maskara i bilo koja bi mi izmamila osmijeh na lice, a kako si već duže priželjkujem baš ovu skakala sam od sreće kad sam ju ugledala u svom boxu :) neću vam ništa još otkrivati detaljnije jer uskoro ide zasebna recenzija ove ljepotice.


I posljednji proizvod - Apivita balzam za usne. Taman mi je bio potreban novi balzam jer su stigli hladniji dani i moje usne su već lagano isušene. Odlično njeguje usne i fino miriše. Nešto je tvrđe teksture, ali zato efikasno i brzo spašava isušene usne.

Zaključak: Odlična ideja koja će u budućnosti biti sve bolje i bolje realizirana. Prvi Tester box možda nije oborio s nogu, ali je zanimljiv i u svakom slučaju koristan. Vjerujem da će brendovi prepoznati ovaj projekt i priključiti se, a mi otkriti neke proizvode koje možda ne bismo same kupile bez probe. Dugo sam razmišljala hoću li naručiti Tester box za prosinac i onda sam u jednom danu donijela odluku i naručila ga. Što je to dovelo do moje brze odluke? Novi i zanimljivi brendovi koji će se naći u blagdanskom izdanju Tester boxa za prosinac. Šapnut ću vam samo: Aura, Mizon, SVR, Nicole, Subrina, Uriage, Ducray... i čak 2 ful size proizvoda dekorativne kozmetike u svakom boxu :)

Jeste li naručile svoj Tester box za prosinac? Kako vam se sviđa ova ideja?

*PR proizvod

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates