četvrtak, 28. veljače 2019.

Dolce & Gabbana: 3 L’Imperatrice [RECENZIJA]

Moglo bi se reći kako su D&G parfemi poput male crne haljinice, barem jednog morate imati u kolekciji i predstavljaju svojevrstan klasik u cijeloj parfemskoj industriji. Jedan od mojih Top 5 mirisa dolazi upravo iz D&G kolekcije i radi se, naravno, o pravom ljetnom klasiku - Light Blue toaletnoj vodi. S obzirom da volim eksperimentirati i nisam tip koji će odabrati jedan miris za cijeli život, nedavno sam isprobala D&G L'Imperatrice 3 koji me iznenadio neobičnim notama te sam jedva dočekala priliku da vam ga opišem.


Što kaže Dolce & Gabbana?
"Toaletna voda Dolce & Gabbana 3 L’Imperatrice 3 L’Imperatrice je vrlo senzualan i na svoj način zarazan miris u koji ćete se zaljubiti i vi vaša okolina! Svojstva: cvjetno-voćni miri, za senzualnu ženu, za svaki dan."
Izvor: Notino.hr 

Karakteristike
  • Glava - kivi, rabarbara, ružičasti papar
  • Srce - jasmin, dinja, ciklama
  • Baza - stablo limuna, mošus, sandalovina


Ambalaža: S obzirom da se radi o dnevnom parfemu koji ćete koristiti često i u velikim količinama, ovaj miris se odlikuje pozamašnom količinom u simpatičnoj i vrlo jednostavnoj i pomalo skromnoj bočici koja niti malo ne daje naslutiti o kakvom se dragulju krije.


Moji dojmovi: Kao što sam već spomenula, kada sam se prvi put susrela sa ovim mirisom, na prvi pogled nisam mogla naslutiti o kakvom se neodoljivom i čarobnom mirisu radi. Volim neobične mirise i upravo zato sam oduševljena L'Imperatriceom kojeg ne možete svrstati u cvjetni ili voćni jer je on oboje - on je sladak, a ujedno i kiselkast. Započinje svježe, ljetno sa notama kivija i citrusa, a zatim pokazuje svoje prave čari uz voćne note dinje i lubenice, a završava cvjetno sa mirisom jasmina. Vjerujem kako će ovo biti jedan od mojih ovogodišnjih ljetnih pratitelja jer mu ta voćno - vodenasta nota daje dozu svježine koju svi želimo u vrućim ljetnim danima. Negdje sam pročitala kako se uz ovaj miris spominje Unisex, nisam sigurna postoji li i takva verzija, no ovaj je definitivno pravi ženski, vedar i prozračan miris koji nikako ne bih preporučila muškarcima, možda samo ako im ga svojim dodirom prenese žena :)


Gdje kupiti: Notino webshop

Volite li voćne note u mirisima? Koji je vaš omiljeni miris?

2 komentara:

  1. Ne volim baš voćne parfeme, a najdraži mi je Armanijev Si :)

    https://luxmakeuplover.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Po notama više mi vuče na ljetni miris..

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates