ponedjeljak, 26. studenoga 2018.

Eucerin: DermoCapillaire tonik protiv gubitka kose [RECENZIJA]

Već svima poznato ime u svijetu kozmetike, Eucerin u svojoj liniji za njegu kose nudi odlične tonike, a među njima jedna od sjajnijih zvjezdica je DermoCapillaire protiv opadanja kose. Ovakvi su proizvodi neizostavan dio moje svakidašnje njege, a preporučam ga svakome sa tankom kosom, slabim korijenom i općenito svima koji imaju problema s opadanjem. Svima nam je poznato da osim genetskih predispozicija i stresa, na gubitak kose utječu i mnogi drugi faktori. Zbog toga je izuzetno važno pravovremeno se pobrinuti za svoje vlasište. Osim toga, kako stari kažu, bolje spriječiti, nego liječiti. Ovo je osobito pogodna uzrečica, jer u ovom slučaju lijeka baš i nema. Vjerujte mi.


Ambalaža: Eucerin DermoCapillaire tonik dolazi u bijeloj kartonskoj kutijici, s uputama za korištenje i inim korisnim informacijama, koje nalazimo na svakom sličnom proizvodu, a u njoj je naravno plastična bočica sa svim potrebnim informacijama na etiketi te izrazito korisnim čepom u obliku tankog stošca, koji omogućuje lakše nanošenje proizvoda, tj. tonika na samo tjeme.

Količina: 100 ml



Moji dojmovi: Ovaj proizvod podrazumijeva pravodoban početak korištenja, te njegovu redovitu uporabu. naravno, ja taj dio kasnim već nekoliko godina pa sigurno neću imati puni sjaj svoje mladosti, ali svakako mogu reći da se primijeti razlika u oštrini kose, a po mom skromnom mišljenju i kao da naizgled postaje gušća. Naravno, jasno mi je da je to nemoguće, ali eto to je moj dojam. Ono što je sigurno jest da mi se kosa manje masti. Naime, nakon uporabe ovog proizvoda iz nekog razloga sam primijetio da mi zbog izuzetno masnog tjemena, ovo malo kose što imam, svaki dan izgleda masno pa iziskuje pranje. Nakon nanošenja ovog proizvoda, to nije slučaj i mogu bez problema 2-3 dana ne prati kosu, a neće izgledati ni približno kao prije. Tonik je jednostavan za uporabu. nakon pranja kose, prosušite (ili na mokru kožu) nanesite tonik i utrljajte kružnim pokretima u samo tjeme. Nakon toga ne trebate ispirati a ni brisati. Proizvod ima ugodan miris i pruža osjećaj ugode. Ovdje moram još nadodati, kako za pranje kose možete koristiti svoje redovne šampone, kao i one iz Eucerinove ponude. Ja osobno koristim i dalje Revlon ProYou Anti-Hair loss, o kojem sam već pisao. Od viška glava ne boli… Jedina mana ovog proizvoda je njegova cijena u odnosu na količinu koju dobijete, no o tome sami prosudite.


Kao što sam već u uvodu spomenuo, proizvod preporučam svima koji imaju problema s opadanjem kose iz bilo kojeg razloga, a o vašim iskustvima svakako nam javite u komentarima.

Gdje kupiti: Notino webshop

Moja ocjena za ovaj proizvod je 4+.

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates