subota, 30. lipnja 2018.

BIOVITALIS: Krema za kožu s borama 30+ 40+ [RECENZIJA]

Svi mi postajemo žrtve vremena, svakom minutom smo stariji, pametniji, ali želimo biti i ljepši. Bore… One baš i nisu neki atribut ljepote, iako ih mnogi dostojanstveno nose. Opsjednutost mladolikošću u današnjem društvu nas doslovno tjera da uz sve ostale životne nedaće natovarimo sebi još jednu dodatnu bitku, a to je bitka s borama. Neki se pritom izlažu ekstremnim zahvatima, a neki pokušavaju raznim kremama, pomadama i kojekakvim proizvodima odgoditi znakove starenja. Osobno smatram da su bore kao slova na našim tijelima i govore nam o tome što smo prošli u životu. Iako sam ponosan na svaku svoju boru, ima ih par koje radije ne bih vidio na sebi. Ili barem ne tako izražene. Predstavit ću vam proizvod domaće proizvodnje, na prirodnoj bazi (jer prirodno je in!), bez dodatnih kemikalija i parfema. Dakle sve prirodno i zato još zanimljivije. Vežite se, polijećemo!


Ambalaža: Proizvod dolazi u bočici s pumpicom, ugodnog izgleda i nenapadnom ilustracijom a svim potrebnim informacijama koje imate i na kartonskom pakiranju. To mi se sviđa jer se nerijetko dogodi, da se nakon određenog vremena želim podsjetiti na sastojke, upute ili slično, a ambalažu, tj. kutijicu na kojoj piše sam već odavno bacio. Ovdje slobodno možete baciti karton u reciklažnu kantu. Ovaj proizvod zbog svoje veličine (40 ml) stane u svaku torbicu, dakle vratite i koktel torbice u uporabu :) Dizajn pakiranja se poigrava klasičnim uzorkom Biovitalisa, zelenim logom na pastelno rozoj tapeti s uzorkom trava (jer je sve prirodno) te opisom proizvoda, sastojaka, načina proizvodnje i učincima koje obećava. Ono što mi je jako simpatično, navedena je i osoba koja je razvila formulaciju čiji citat imate s unutrašnje strane kartonskog poklopca na pakiranju: „Svaka žena zaslužuje zdravu i lijepu kožu bez mana“ (IZK).

Količina: 40 ml
Cijena: 179,90 kn


Moji dojmovi: Odmah se primijeti lagana i nježna tekstura proizvoda,a miris je neopisivo dobar i traje satima, ostaje vam u nosu te daje osjećaj svježine kad god ga osjetite. Miris kreme podsjeća na ljetne livade i proplanke ako ste se ikada zatekli na takvom mjestu i svakim udisajem vas vraća u neko davno prošlo doba kojeg se rijetko sjetite (barem na mene tako djeluje). Dok sam nanosio primijetio sam da se krema ne nanosi kao ostale, tj. dok ju razmazujete morate napraviti više pokreta, ali kada ju raspodijelite brzo ju koža upija. I onda uživate u mirisu. Već nakon par minuta možete osjetiti blago zatezanje kože, a obzirom na prirodne sastojke i ulja koža vam se ne isušuje. Dapače, svakim dodirom ćete osjetiti da je na koži kao neki nevidljivi zaštitni sloj, tanak tako da ga se ne vidi, ali osjetite pod prstima. Čak i prsti kojima nanosite kremu postaju jako glatki i nježni, te imate osjećaj da su hidratizirani (što krema i obećava :) ). Proizvod zbog intenzivnog lifting svojstva obećava pomoć u zadržavanju mladolikog i blistavog izgleda te usporavanje procesa starenja, korigiranje postojećih bora i usporavanje nastajanja novih. Obzirom da se panično svi borimo protiv svakog znaka starenja, te obzirom da je proizvod 100% na prirodnoj bazi, a još k tomu i hrvatski, nema razloga da ne vjerujemo. Šalu na stranu. Isprobao sam proizvod jer mi se ukazala prilika i zbog vas, naših čitatelja, te mogu reći da sam zaista zadovoljan. Proizvod mi je pružio ono što mi je koži nužno trebalo u tom trenutku, a već spomenuti opojni miris mi je dao više nego sam očekivao, sitne bore su već u fazi neprimjetljivosti, ove malo dublje, još ne, ali sam optimističan. No, ono što moram naglasiti je kako mi je jasno da ovaj proizvod „ima cijenu“ te iako se čini visokom, imajmo na umu da se radi o 100 % prirodnoj kremi, bez parabena, vazelina i parafinskog ulja. Pa tko voli, neka izvoli. Toplo preporučam.


Moja ocjena za ovaj proizvod je 4+, zbog visoke cijene proizvoda.

1 komentar:

 
 
Blogger Templates