utorak, 3. svibnja 2016.

OOTD: Elegantni vs. ležeran look

Drage moje, stigao nam je svibanj -  moj rođendanski mjesec, najljepši mjesec u godini koji je izgleda malo zakazao sa suncem ove godine :) Danas je na redu dvostruki outfit post jer ga dugo nije bilo i jer me baš zanima jeste li više za stylish ili ležerne varijante...


Prvi outfit je elegantan look uz predivnu plisiranu maksi suknju i neobičnu majicu na točkice. Oboje sa SheIn-a. 

Suknja je san snova i jedan je od najljepših odjevnih komada koje posjedujem. Teška je i izrađena od hrpe materijala tako da još ljepše izgleda kada malo puhne vjetar, a ona pokaže svu svoju ljepotu. Bojala sam se da će biti kratka, ali nije...jako je duga i da mi se ne bi vukla po podu moram ju nositi visoko u struku uz poveću potpeticu. 

Sve informacije o suknji možete pronaći: OVDJE.

Majica je neobična, šireg kroja i rekla bih univerzalne veličine, iako dolazi u veličinama čini mi se da koju god odaberete nećete puno pogriješiti. Ne prozire se i ima zanimljive široke rukave te me podsjeća na majice kakve su se nosile 80ih.

Sve informacije o majici možete pronaći: OVDJE.





Majica: SheIn
Suknja: SheIn
Cipele: Lea shoes 
Sat: ebay - Geneva watch

U drugom outfitu nosim omiljene hlače iz Lidla te laganu i udobnu košuljicu sa SheIn-a. Košuljica je trebala biti od trapera, ali meni materijal više izgleda kao pamuk. Ipak, jako je lagana i udobna te ju volim nositi. Idealna je za proljetne šetnje gradom, ali može se iskombinirati i kao elegantniji look. Stigla je za nekih desetak dana, bez mirisa i stršećih končića.

Sve informacije o košulji možete pronaći: OVDJE.





Košulja: SheIn
Hlače: Lidl
Balerinke: no name


Sviđaju li vam se plisirane suknje? Koji vam se outfit više sviđa? 

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates