ponedjeljak, 11. travnja 2016.

Microneedle Dermaroller Micro Needle Skin Therapy System

Vjerujem da već znate kako nemam problem eksperimentirati sa raznim stvarčicama za njegu kože, a kada vam danas pokažem svoju novu "spravicu za mučenje" kako ju od milja zovem, sigurno ćete pomisliti "ona baš voli čudne proizvode za njegu kože". :) Radi se o Micro Needle rolleru, tj. kopiji popularnog Dermarollera.


Sigurno se pitate zašto kopija, a ne originalni Dermaroller? Poznavajući sebe, vjerujem da će se brzo naći nešto novo što će me zainteresirati i baciti ovu spravicu u drugi plan, zato smatram da bi kupovina originalnog bila bačen novac. Ipak, moram priznati da me nakon što sam isprobala ovaj jako zanima razlika između njega i originalnog :D tako da još ništa nije isključeno.


Za početak nekoliko osnovnih informacija o ovoj spravici.  Microneedle Dermaroller sastoji se od 540 iglica koje dolaze u 6 veličina: 0,25 mm, 0,5 mm, 1 mm, 1,5 mm, 2 mm i 2,5 mm. Ovisno o veličini iglica dermaroller se upotrebljava nekoliko puta tjedno. Točnije:
  • 0.25mm: 3-5 puta tjedno
  • 0.5mm: 2-3 puta tjedno
  • 1.0mm: jednom tjedno
  • 1.5mm: jednom tjedno ako se koristi lagani pritisak, a jednom svaka 3-4 tjedna ako se koristi snažniji pritisak 
  • 2.0mm: svakih 5 tjedana
  • 2.5mm: svakih 8 tjedana

Prednosti korištenja ovog rollera su:
  • učinkoviti anti-age tretman
  • smanjuje znakove starenja kože poput bora i opuštanja kože
  • poboljšava cirkulaciju krvi i čini kožu zategnutijom i elastičnijom
  • učinkovit kod ožiljaka, strija i akni
  • može se upotrebljavati na cijelom tijelu


Ambalaža: Microneedle Dermaroller dolazi kvalitetno zapakiran u kartonskoj kutijici i foliji. Plastična ambalaža u kojoj se nalazi sam roller se jednostavno otvara i praktična je za pohranu rollera nakon korištenja.

Korištenje:
  1. Prije upotrebe dobro operite ruke i područje primjene
  2. Očistite kožu antibakterijskim gelom ili pjenom za čišćenje
  3. Isperite roller vrućom vodom
  4. Na kožu nanesite kremu ili serum za njegu
  5. Jednom rukom držite kožu zategnutom kako biste lakše rolali 
  6. Rolajte 8 do 10 puta u različitim smjerovima
  7. Prilikom rolanja pritisnite roller uz kožu kako bi iglice mogle prodrijeti 
  8. Nakon tretmana očistite roller alkoholom i osušite ga, a lice umijte i osušite ga ručnikom lagano tapkajući 



Moji dojmovi: Kako sam izabrala roller sa iglicama veličine 0,5 mm koristim ga dva puta tjedno. Do sada sam ga ukupno koristila pet puta što je premalo za neke detaljnije dojmove i poboljšanja kože, ali neke benefite sam već primijetila. Prvo bih htjela napomenuti kako ovu spravicu ne biste smjele koristiti ukoliko imate atopijski dermatitis, dijabetes ili povišeni krvni tlak. 

Osjećaj bockanja prilikom rolanja nije strašan, naravno prvi put sam bila poprilično oprezna i rolala sam polako i lagano kako bih bila sigurna da mi koža neće reagirati. Već sljedeće rolanje bilo je puno brže i jačeg intenziteta. 

Odmah nakon prvog rolanja primijetila sam kako je većina mitesera izvučena van i trebalo ih je samo skinuti sa lica vodom. Osjetno je i lagano zatezanje kože, ali ne ono neugodno. Stari ožiljci od akni nisu nestali, ali ovi svježi puno brže blijede i nestaju. Kako rolam koristeći hidratantnu kremu ili serum primijetila sam da mi koža puno bolje upija ovakve proizvode, ne samo prilikom rolanja nego i kod svakodnevnog korištenja. Jako me zainteresirao ovaj dermaroller pa vjerujem da ću uzeti i jedan sa većim iglicama kojim ću pokušati ubiti celulit :) 

Dakle, trenutno mogu reći kako ovaj dermaroller djeluje pozitivno na kožu, čisti mitesere, pomaže boljem upijanju krema i seruma te pridonosi svježijem i zdravijem izgledu kože. Prvi dojmovi su tu, a kroz određeni period kada skupim još dojmova, napravit ću update posta sa novim dojmovima ;)


Biste li isprobale ovakvo bockanje? Koji je najčudniji tretman koji ste priuštile svojoj koži?

2 komentara:

  1. Ovo mi se čini super učinkovito. Imam vrlo nizak prag tolerancije na bol,ali ovu stvarčicu bi rado koristila..

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgleda zastrašujuće, ali ako zaista djeluje, pogotovo ako izvlači mitesere s kojima imam najviše problema, zašto ne?

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates