ponedjeljak, 21. ožujka 2016.

OOTD: Tepih haljina sa resicama

Vjerujem da vas čudi ovaj naslov outfita, ali morala sam :) to je ujedno bila i prva asocijacija koje se dosjetio moj dragi  kada me vidio u ovoj haljini. Šalu na stranu, haljina je vrlo neobična i upečatljiva te mi se iz tog razloga odmah svidjela.


Volim neobične odjevne komade i ova haljina koja je stigla sa SheIn-a upravo je ono što sam dugo vremena tražila. Volim trendove, ali ih se ne držim slijepo, volim cijeloj priči dodati neki svoj štih koji će me razlikovati od drugih. Sve to objedinjuje upravo ova zanimljiva haljina sa trendy resicama, ali u neuobičajenom pletivu i kombinaciji boja.

Haljina je izrađena od čvrstog materijala. Neobično je pletena što joj daje posebnu čar. Ravnog je kroja koji ne laska najbolje mojoj figuri, ali ju svejedno volim nositi. Nema elastina, ali na leđima ima skriveni patentni zatvarač koji olakšava oblačenje. Sviđa mi se što je ok dužine čak i na moju visinu (resice spašavaju stvar).  

Mjere, kao i sve ostale informacije o haljini možete pronaći OVDJE.





Haljina: SheIn

Najlonke: Calzedonia
Cipele: Ayakdaş Ayakkabı


Kako vam se sviđa ova haljina? Volite li neobične odjevne komade?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates