četvrtak, 31. prosinca 2015.

Novogodišnji post - HAPPY NEW YEAR-

Drage moje još jedna godina približila se kraju, nadam se da će vam ostati u lijepom sjećanju te da će vam Nova godina donijeti obilje sreće, mira i blagostanja, pokoji osmijeh više i poneku suzu manje. Također, nadam se da ćemo se i dalje družiti uz raznovrsne teme, da ćemo se skupa veseliti novim makeup kolekcijama i isto tako sliniti nad onim preskupim i nedostižnim nam sitnicama. 

U Novoj godini vam želim ostvarenje svih vaših ciljeva i želja. Ne zaboravite da se svaki trud i žrtva isplati, možda ne odmah, ali ono što duže čekamo na kraju bude još slađe. Nikada i ni zbog koga nemojte odustajati od svojih ciljeva, slijedite svoje srce i ono će vam pokazati pravi put.

Pomognite nekome. Onima koji nemaju ništa sitnice koje su vama nebitne znače jako puno. Sigurna sam da imate odjeću koja vam samo zauzima mjesto u ormaru, šminku koju ste kupile, ali vam se na kraju ipak ne sviđa ili igračke koje ste odavno prerasle...donirajte, izmamite nekome osmijeh na lice. Kada me netko pita zašto dijelim svoje stvari, moj odgovor je uvijek isti: "Sretna sam što imam tu mogućnost da mogu nekome pomoći, a ne biti na onoj strani koja nažalost, treba pomoć."

Uvijek se trudite pomoći drugima. Svako dobro djelo, dvostruko se vraća ;) 


S godinama, moje su novogodišnje odluke, ciljevi i želje postale ozbiljnije. Naravno, uvijek ima mjesta za one sitnice koje možda i nisu toliko potrebne, ali ih svejedno poželim imati. Trenutno imam dva cilja koja bih željela ostvariti u 2016. godini, a to su diplomirati i pronaći posao. Nadam se da će oba biti uspješno realizirana :)

Želje za Novu 2016. godinu su nekako povezane sa mojim ciljevima. Zapravo možemo reći da se radi o jednoj želji, ali je ona ipak podijeljena na više manjih želja :) To je promjena garderobe, pošto moja garderoba još uvijek izgleda vrlo ležerno i otkačeno. Poslovni svijet sa sobom nosi određeni kodeks oblačenja, a pogled na moj ormar me ozbiljno zabrinjava :D

Zadnjih dana opasno promatram ponude zimskih "poslovnih" haljina pošto mi poslovne hlače stoje katastrofalno zahvaljujući mojim ogromnim bokovima. Evo što mi je posebno zapelo za oko i čime bih željela osvježiti svoj ormar. ;)














Koje su vaše novogodišnje želje? :)

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates