nedjelja, 28. rujna 2014.

Maybelline Baby Lips

Otkad su stigli kod nas, Maybelline Baby Lips balzami izazvali su pravu pomamu. I dok su strane blogerice sve redom dizale ove balzame u nebesa, naše su ostale pomalo razočarane. Čitajući brojne recenzije i ja sam stekla dojam kako mi ovi balzami uopće nisu potrebni, sve dok nisam vidjela swatcheve kod Anaviglam i odlučila im dati šansu.


Dostupni su u 6 varijanti (3 bezbojne i 3 u boji).

Pink Punch - baby roza nijansa/miris marakuje                        
Cherry Me - crvena nijansa/miris trešnje                                    
Peach Kiss - nježna breskvasta nijansa/miris breskve              

Hydrate - miris limuna i bosiljka i SPF 20
Mint fresh - miris mentola i SPF 20
Intense care -  miris višnja-badem i SPF 20


Iako su me ambalažom privlačili svi balzami, odabrala sam samo 2 nijanse: Pink Punch i Cherry Me. Dostupni su u svim drogerijama, ja sam svoje nabavila u dm-u i platila ih 18,90 kn. Količina koju dobijete je 4 grama.


Ambalaža ovih balzama je preslatka, girly i pogled na nju ekspresno podiže raspoloženje (naravno, ako ste ljubiteljice šarenila). Izrađena je od plastike koja nije pretjerano čvrsta, ali se poklopac dobro zatvara i nema straha od neželjenog otvaranja u torbici.


Po pitanju hidratacije nemam zamjerke. Obje nijanse lijepo njeguju i hidratiziraju moje, isušivanju sklone, usne. Jedina zamjerka je što se Pink Punch zna nakupiti u boricama usana, ali samo ako ga nanesem u debljem sloju. Oba balzama se lagano nanose, klize po usnama i nisu ljepljive teksture, a na usnama ih moram obnavljati svakih sat-dva



Zaključak:
Baby Lips balzami odličan su izbor za svakodnevno korištenje. Daju laganu boju usnama i solidnu hidrataciju. Češće obnavljanje ne bi trebalo predstavljati problem jer su praktični za nošenje u torbici, a ugodan miris potiče  i podsjeća na češće korištenje tijekom dana.
Ocjena: 4.5/5

Jeste li već isprobale Baby Lips balzame? Kako ste zadovoljne?

2 komentara:

  1. Meni su ok, ništa revolucionarno niti posebno, ali solidni balzami u skladu s cijenom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se. Cijena je tu negdje sa ostalim balzamima, a ako mogu dobiti i malo bojice na usnama uz to ja sam zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates