ponedjeljak, 26. travnja 2021.

Glitter & glam: Tretmani tijela

Kako bih vam mogla ispričati sam početak mog iskustva sa Glitter & glam salonom moramo se vratiti godinu dana unatrag u vrijeme prvog, zloglasnog lockdowna. Svi znamo kako je lockdown djelovao na naše živote psihički i fizički - rad od kuće, nedostatak kretanja - čarobna formula za dovesti svoje tijelo u nered, zar ne? Upravo tako. Nisam bila zadovoljna svojim odrazom u ogledalu i osjećala sam da nešto moram pod hitno promijeniti, a kako nisam tip osobe koja će se satima ubijati u teretani, jedini logičan izbor bio je bilo kakav tretman za mršavljenje i tu kreće moja potraga.

Pitate se zašto je izbor pao na Glitter & glam? Zar nije očito? Glitter - sparkle to je jednostavno morala biti sudbina :) Zaista me u prvom trenutku privukao naziv salona i "bikica" je odlučila preskočiti sve one razvikanije i bliže salone i dati priliku Glitteru. Jesam li požalila? Niti u jednom trenutku! Dapače, pronašla sam salon u kojem se osjećam ugodno, gdje me nije sram zbog svih mojih nesavršenosti i ono najvažnije koji ispunjava sva moja očekivanja.

Prednost ovog salona je što nudi široku paletu usluga, a za sve je definiran visok standard kvalitete i mogu reći kako bi se puno veći i poznatiji saloni mogli posramiti svojih omjera cijene i kvalitete. Upravo to je bilo ono što me iznenadilo kod ovog salona - pristupačna cijena za vrhunsku uslugu. Jednom prilikom Iva (op.a. vlasnica salona) je komentirala kako se već susretala s predrasudama zbog cijene, ali njezina ideja je bila osigurati da si svaka žena može priuštiti tretman i vrijeme samo za sebe. Malo što me može ostaviti bez teksta, ali tada sam ostala bez riječi. Susretala sam brojne ljude različitih karaktera, ali pozitiva kojom zrači ova žena je neopisiva, kao i činjenica da istu prenosi na sve svoje zaposlenice te da vas niti jedna od njih ni u koje doba dana neće dočekati bez osmijeha i tople riječi. Bravo cure!

Salon radi na dvije lokacije: Kvatrić i Jarun što je dodatan plus jer možete izabrati bliži :)


Nakon podužeg uvoda krećemo sa tretmanima, a kako sam ih isprobala nekoliko danas ću vam opisati moje osobno iskustvo sa tretmanima tijela. Pa krenimo :)

Lipolaser


"Ovaj tretman se smatra jednim od najinovativnijih metoda u liječenju tvrdokornih masnih područja na tijelu. Radi se o modernijoj tehnologiji u svijetu liposukcije, što je ipak na neki način standard u svijetu kad je u pitanju oblikovanje tijela. LIPO LASER je u potpunosti siguran i bezbolan tretman koji koristi najnoviju niskoenergetsku hladnu lasersku tehnologiju , te time smanjuje obujam i naslage masnoća na gotovo svim dijelovima tijela bez ikakvog operativnog zahvata i ne zahtjeva oporavak nakon tretmana, te nema nikakvog crvenila. Većina klijenata već nakon prvog tretmana primjećuje dobre rezultate (smanjenje obujma)."

Lipolaser je tretman koji je vrlo učinkovit za smanjenje obujma - koristila sam ga na trbuhu te guzi i bokovima. Nisam se mjerila, ali po odjeći sam definitivno primijetila djelovanje lipolasera već nakon prvog tretmana. Za optimalne rezultate preporučila bih barem 5 tretmana koji su idealni za nas lijene jer vi samo ležite, a lipolaser topi vaše masne naslage na u potpunosti bezbolan način.

Kavitacija


"Ultrazvučni – kavitacijski sustav je vrlo učinkovita neinvazivna metoda za eliminaciju dugotrajnih tvrdokornih masnoća i celulita. Ukoliko imate tvrdokorne naslage masnoće, možda na bedrima ili na trbuhu, ultrazvučni – kavitacijski sustav bi mogao biti rješenje za vas. Ultrazvučni valovi olakšavaju topljenje masnoće doprinoseći smanjenu veličine kritičnih dijelova tijela čak i nakon prve terapije. Gubitak od nekoliko centimetara postiže se jednim tretmanom. Smanjenje opsega rezultat je djelovanja ultrazvučnih valova koji masnoću iz masnih stanica odvode u limfni sustav odakle odlaze u preradu   Napomena: Ne smije se provoditi u trudnoći, u osoba koje imaju ugrađen pacemaker, u slučaju bolesti srca, visokog krvnog tlaka, problema sa štitnjačom. Tijekom procesa tretmana kavitacije treba se piti vise tekućine te izbjegavati masna jela narednih 10 dana." 

Kavitacija je jedan od odličnih tretmana koji nažalost ne smiju koristiti svi. Prije svakog tretmana kavitacije cure će vas pitati imate li problema sa štitnjačom, jetrom ili povišenim krvnim tlakom jer su to stanja u kojima nije dopušteno provoditi tretman kavitacije. Inače je sam tretman bezbolan, a ultrazvučne valove možete "osjetiti" kao pištanje u ušima koje traje samo za vrijeme tretmana te nije niti malo neugodno. Rezultate kavitacije u vidu smanjenja obujma bokova i guze primijetila sam već nakon 10 dana od samog tretmana.

Presoterapija


"Limfna drenaža je terapija kojom se metodom upuhivanja zraka stvara pritisak na točno određene dijelove tijela, čime se mehanički potiskuje nataložena međustanična tekućina. Terapijom se potiče funkcija limfnog sustava pa se tako brže izlučuju štetne tvari iz tijela kao i suvišne tekućine. Cjelokupni tretman dovodi do stanja opuštenosti, prestanka natečenosti i boli koja je eventualno bila prisutna ranije. Tretman koji potiče razgradnju celulita, smanjenje obujma, prokrvljenost tkiva i otklanjanje edema. Limfnom drenažom, zvanoj i presoterapija, postiže se ravnoteža tekućina u organizmu i bolje opće stanje organizma. Limfna drenaža višestruko pozitivno djeluje na naš organizam jer prenosi hranjive tvari i kisik iz krvi do svake naše stanice."

Limfna drenaža jedan je od pasivnih tretmana koji poboljšavaju djelovanje aktivnih, potiče cirkulaciju, izbacivanje viška tekućine u organizmu (tako da se ne iznenadite ukoliko nakon presoterapije budete češće trčale na toalet) i razgradnju celulita. Meni osobno presoterapija se pokazala odličnom za opuštanje i cirkulaciju s obzirom da zbog posla sjedim većinu dana.

Anticelulitna masaža

 

"Upravo jedna od najuučinkovitih metoda je i anticelulitna masaža koja se prakticira posebnim, stručnim i ručnim tehnikama masaže, s ciljem poboljšanja periferne mikrocirkulacije i razbijanja masnih naslaga, te odvođenje toksina i viška tekućine putem limfnog sustava. Njome ćemo osnažiti potkožno vezivno tkivo, zategnuti kožu, osigurati time poboljšanje cirkulacije i ljepši sjaj Vaše kože."

Svaki pravi terapeut će vam savjetovati upravo anticelulitnu masažu ukoliko se borite sa tvrdokornim celulitom. Sam tretman ne boli, a intenzivniji pokreti i pritisci su neophodni kako bi se potaknula mikrocirkulacija, razbile masne naslage i izbacio višak tekućine. Prednost anticelulitne masaže je što ćete već nakon 5-10 tretmana vidjeti bitne promjene i smanjenje celulita. Ono što se može dogoditi je da nakon prvih nekoliko tretmana celulit bude još vidljiviji, ali to je normalan proces jer se celulit prvo mora izvući na površinu, a onda zagladiti.

Maderoterapija


"Anticelulitna masaža oklagijama preporučuje se svima koji se žele osloboditi celulita na nogama, bedrima, trbuhu i rukama, a koji od svih anticelulitnih tehnika najviše vjeruju masažama. Maderoterapijom se, za razliku od klasične anticelulitne masaže, mnogo lakše i brže postižu rezultati. Terapeuti koji su imali priliku da primjenjuju i jednu i drugu metodu, kažu da je očekivani učinak masaže oklagijama duplo bolji od uobičajene anticelulitne masaže! O efektima na cjelokupno zdravlje da i ne govorimo. Dobra limfna drenaža, jednako je dobar detox cijelog tijela i uravnoteženo funkcioniranje imunološkog sustava! Masaža oklagijama smanjuje obujam tijela, preoblikuje ga te podiže stražnjicu." 
 
Iako je anticelulitna masaža Bog i batina borbe protiv celulita, meni je osobno puno draža maderoterapija. Puno je ugodnija, odlična za cirkulaciju cijelog tijela, pomaže izbacivanju viška tekućine te oblikuje tijelo i podiže guzu. Madero je zapravo odličan način za zagladiti kožu ako nemate problema sa dubokim tvrdokornim celulitom već samo sa površinskim, blažim oblikom celulita. Osobno smatram da bi za najbolje rezultate bila dobra kombinacija anticelulitne masaže i maderoterapije kako bi se razbio tvrdokoran celulit te zagladile površinske nepravilnosti. Pozitivne stvari koje su se meni svidjele kod maderoterapije je podignuta guza i oblikovane noge.
 
Kriolipoliza


"Tretmani vakumske kriolipolize vrše zamrzavanjem masnoga tkiva te su potpuno neagresivni, bezbolni, sigurni i učinkoviti. Vrlo brzo možete biti u manjem konfekcijskom broju. Princip rada je vakumski sustav usisavanja masnoga tkiva (40-70 kPa), a ovisno o njegovoj debljini ono se tretira na -5°C do -15°C . Izlučivanje masnih stanica sasvim je prirodan proces u kojem jetra ima glavnu ulogu. Proces je postupan jer je potrebno mjesec dana da se raspadni produkti izluče iz organizma putem probavnog sustava i limfe. Riječ je o zdravom načinu mršavljenja bez naglog opterećenja jetre."
 
Sam tretman traje 1 sat, ne boli, osobno čak nisam ni osjetila hladnoću tretiranog dijela, iako je moguća osjetljivost i crvenilo tretiranog područja. Po kriolipolizi su me Glitterice vjerojatno trajno zapamtile jer sam prije ovog tretmana nadobudno kupila traperice bez elastina koje naravno nisam mogla zakopčati. U šali sam rekla kako ću po njima znati djeluje li ovaj tretman ili ne. I pogađate što se dogodilo? Nakon tjedan dana uspjela sam zakopčati svoje nove traperice (bez ikakve dodatne dijete ili vježbanja) i mom oduševljenju nije bilo kraja. Mislim da sam umjesto dobar dan, prvo izgovorila "stala sam u trapericeee" kada sam ušla u salon nakon tjedan dana :) tako da: da, ovaj tretman zaista topi masne naslage! 5+

Osim navedenih tretmana isprobala sam i novitet na hrvatskom tržištu - brazilsku maderoterapiju, a o njoj ću pisati u nekom od budućih objava kao i o tretmanima lica koji su uvijek popularni.
 

Jeste li već isprobale neki od navedenih tretmana? Kakvi su vaši dojmovi? Imate li najdraži? 

*Izvor slika: Glitter & glam Facebook i Instagram profil

1 komentar:

 
 
Blogger Templates