nedjelja, 21. ožujka 2021.

Aromaterapija

Da mi je netko rekao kako će moji postovi i nakon godinu dana započinjati sa "nadam se da ste dobro u ovim izazovnim vremenima" rekla bih da se šali, ali nažalost i dalje smo u "novom normalnom" sa minimalnim druženjima i okupljanjima, a naši domovi postali su oaze mira i prostori u kojima istovremeno i radimo i opuštamo se. Upravo iz tog razloga više sam pažnje posvetila opuštanju, a saveznik u tome mi je aromaterapija koja može imati umirujući i opuštajući učinak, ali i ljekovito djelovanje.

Kako biste i vi započeli svoju aromaterapiju biti će vam potreban aroma difuzer, a po vlastitim preferencijama možete izabrati ultrazvučni raspršivač, električni raspršivač ili difuzor za štapiće. Moj favorit je svakako ultrazvučni raspršivač koji će osvježiti i pročistiti zrak u prostoru, stvarajući ugodnu atmosferu zahvaljujući mirisnom ili esencijalnom ulju, a ujedno i djeluje vrlo moderno te se savršeno uklapa u svaki prostor. 


Kada nabavite svoj aroma difuzor, sljedeći su vam korak mirisi za dom. Tu sam slab karakter, moram priznati pa sam tako isprobala razno razne mirise od citrusnih preko cvjetnih pa sve do slatkastih zimskih cimetastih nota. Favorit? Teško je reći jer iste biram ovisno o raspoloženju pa mi tako u ovom trenutku savršeno odgovara mirisno ulje THD Elisir Verbena koje je biljnih, citrusnih nota.


Osim mirisnih ulja i difuzora obožavam mirisne svijeće te sam dugo vjerovala kako su Yankee Candle moj favorit...sve dok nisam otkrila čari Woodwick mirisnih svijeća sa drvenim fitiljom. Posebnost ovih svijeća je pucketanje tijekom gorenja koje će vas opustiti u trenu. Osim toga, odlikuje ih dugo vrijeme gorenja, elegantan dizajn i pomno osmišljene, neodoljive kombinacije mirisa. Moj favorit je svakako Woodwick Trilogy Nautical Escape. 

 


Volite li vi aromaterapiju? Koji su vaši omiljeni mirisi za dom?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates