subota, 27. veljače 2021.

Trendi uvijači za kosu

Lijepa i njegovana kosa ukras je svake žene, a nakon kvalitetne njega završni korak je stiliziranje. Iako nisu uvijek najzdravija opcija, električni uređaji za kosu omogućavaju brzo i jednostavno stiliziranje kose i izgled kao da ste upravo izašle od frizera. A koji su moji favoriti za stiliziranje, saznajte u nastavku.

Hollywoodski valovi postali su neizostavni hit koji obožavaju žene diljem svijeta, a ovu glamuroznu frizuru možete jednostavno napraviti i doma, sve što trebate je trostruki uvijač za kosu. Uz pomoć ovog uređaja ćete puno brže i jednostavnije čak i ako niste najspretnije u stiliziranju kose. Moj favorit je BaByliss Curlers Easy Waves uvijač za trostruke kovrče za kosu koji ima rotirajući kabel i mogućnost podešavanja temperature.

Sljedeći proizvod koji obožavam je rotirajuća četka za kosu i mogu reći da sam potpuno zaboravila na peglu za kosu otkako sam otkrila Rowenta Beauty Brush Activ Premium Care četku za sušenje i uvijanje kose. Ova četka ujedno suši i oblikuje kosu uz volumiozni efekt od kojeg sam nekada bježala, ali sada sam ga prigrlila jer mi produžuje vrijeme do sljedećeg pranja kose. Također, rotirajuća četka je pogodna za sve duljine kose, ostavlja kosu blistavo sjajnom i glatkom, a osim ravne kose, uz nju također, možete postići i blago uvijeni izgled.


I za kraj ostaju dobri, stari, provjereni - uvijači za kosu. Za trenutke kada sam pod stresom te nisam najspretnija sa prethodna dva uređaja biram Remington Jumbo H5670 električne uvijače za kosu koji u samo nekoliko minuta stvaraju volumiozne valove uz efekt ionizacije. Zapravo, otkrit ću vam jednu malu tajnu, obožavam uvijače za kosu jer se uz njih na glavi barem na tren mogu osjećati poput prave hollywoodske dive koja se priprema za važan događaj :)



Koji su vaši favoriti za stiliziranje kose?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates