utorak, 12. siječnja 2021.

Avon Anew serum s vitaminom C [RECENZIJA]

Zimski period u vrijeme korone idealno je vrijeme za posvetiti malo više brige njezi i hidrataciji kože lica. A kada se u kombinaciji sa hidatacijom poželite pobrinuti i o prvim znakovima starenja, idealni su proizvodi na bazi vitamina C. Moj osobni favorit je Avon Anew serum s vitaminom C o čijim učincima ću vam danas pričati.

Krenimo od ambalaže...nisam bila dobra blogerica pa sam popratnu kartonsku kutijicu u kojoj dolazi ovaj serum bacila pa ćete mi morati vjerovati na riječ da se radi o kutijici narančaste boje koja podsjeća na naranču koja je poput svih agruma pravi izvor vitamina C. Staklena bočica u kojoj se nalazi serum prati boju kutijice, a zlatni detalji odaju da se radi o pravom malom luksuznom proizvodu koji će vam pružiti samo ono najbolje za kožu.
Bočica sadrži 30 ml proizvoda što je za serume čak i poprilična količina, ako uzmemo u obzir da je potrebna mala količina kako biste nahranile cijelo lice. Doziranje je jednostavno sa praktičnom i elegantnom zlatnom pumpicom.

Avon serum dolazi u koncentraciji od 10% što je idealno za kožu srednje dobi sa početnim znakovima starenja. Tekstura je tekuća, nije ljepljiva, lako se razmazuje i brzo upija te je potrebna vrlo mala količina - ako ga koristim samo za lice dovoljan mi je jedan potisak pumpice, a ako ga koristim na licu i vratu potrebna su mi dva potiska pumpice.
Već nakon nekoliko dana korištenja primijetila sam da mi koža djeluje blistavije i kao da je dobila neki zdravi sjaj i boju (inače sam blijeda pa me često znaju pitati jesam li bolesna, a ovaj serum je obrisao upravo taj "bolesni" izgled kože). Na vratu su promjene najviše vidljive jer mi je upravo tu najviše nedostajalo hidratacije te je koža bila suha, umorna i neelastična. Dužim korištenjem seruma ujutro i navečer koži je vraćena hidratacija, svježina i elastičnost te mogu reći da je ovaj serum pokazao i dokazao zašto se žene diljem svijeta kunu u učinkovitost vitamina C u njezi kože. Mene je oborio s nogu :)

Ocjena: 5+

Gdje kupiti: notino webshop

Koji je vaš omiljeni serum za lice?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates