nedjelja, 29. studenoga 2020.

NYX Professional Makeup: Bare with me Tinted Skin Veil puder [RECENZIJA]

S obzirom da većinu svog radnog vremena provodim pod maskom, cilj mi je bio pronaći lagani puder koji neće čepiti pore i koji će izdržati uvjete "pod maskom". Vjerujem da je mnogima ovo postala svakodnevna borba i nadam se da će ovi izazovni uvjeti brzo završiti, a do tada ću vam predstaviti nekoliko proizvoda koji izdržavaju i najzahtjevnije uvjete. Prvi od njih je puder...

 

Što kaže NYX Professional makeup?
"Zar ne bi bilo čudesno otkriti da postoji puder koji savršeno prekriva sve nedostatke, a na licu je potpuno nevidljiv? Upravo ste ga pronašli! Baš takav je lagani puder NYX Professional Makeup Bare With Me Tinted Skin Veil. Nakon njega lice ostaje ujednačeno i baršunasto meko, a da su na njemu neke nesavršenosti, ostat će poznato samo vama."
Izvor: www.notino.hr

Bila sam već na izmaku snaga i gotovo sam odustala od nošenja pudera pod maskom, sve dok nisam otkrila dovoljno lagan puder, a ujedno postojan i dugotrajan. Riječ je o NYX Professional Makeup Bare with me laganom puderu. Inače se ovaj puder preporučuje za ljetni period, kada je vrijeme toplo, sparno i vlažno, a upravo su takvi uvjeti kada gotovo cijeli radni dan dišete u masku.

Tekstura mu je, unatoč činjenici da je dobro pigmentiran, lagana i baršunasta. Potrebna je vrlo mala količina pa će, unatoč činjenici da se radi o samo 27 ml, prilično dugo trajati. Još jedna pozitivna stvar je široka paleta nijansi pa ćete među njima sigurno pronaći odgvorarajuću za vaš ten. Plus je svakako i praktična ambalaža sa uskim dozatorom pa možete precizno dozirati željenu količinu pudera.

Činjenica da ovaj puder odlično matira, a ujedno i hidratizira kožu čini ga idealnim za mješoviti tip kože, a dobro će se ponašati i na masnoj uz nešto kraću postojanost. Iako nema veliku prekrivnu moć, odlično se stapa sa tenom, djeluje vrlo prirodno, a prikrit će većinu manjih nepravilnosti. Kao što sam već rekla, ovaj je puder zbog svoje odlične postojanosti i trajnosti od 8 sati, moj apsolutni favorit za nošenje pod maskom. Jedina mana ovog pudera je što ne sadrži SPF pa je uz njega obavezna krema sa SPF zaštitnim faktorom.

Ocjena: 5

Gdje kupiti: Notino webshop 


Koji je trenutno vaš omiljeni puder?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates