utorak, 28. srpnja 2020.

Njega kose i pravilno češljanje

Današnja tema je njega kose i pravilno češljanje. S obzirom da sam uvela neke izmjene u svoju kolekciju kozmetike na kosu i prebacila se na keratinske proizvode, pravo je vrijeme da podijelim sa vama svoje dojmove, favorite, savjete i otkrića. Ljeto je posebno osjetljiv period za kosu, a ukoliko je vaša kosa bojana tada je potrebno dodatno ju zaštititi od isušivanja i štetnog djelovanja sunca.



Prvi korak njege kose nije šampon niti maska već pravilno češljanje, a kako biste osigurali da prilikom češljanja ne oštetite kosu, važno je nabaviti kvalitetnu četku ili češalj. Moj je izbor već godinama Tangle Teezer četka i mogu reći kako više ne mogu zamisliti češljanje bez ove četke. Silikonske iglice nježno prolaze kroz kosu i lagano ju raščešljavaju bez neugodnog čupanja ili lomljenja vlasi. Osim Tagle Teezer, iznimno su popularne i Olivia Garden četke no njih još uvijek nisam isprobala.
 

Drugi korak je dobar šampon za kosu. U ovom koraku sam često griješila jer su me mamili mirisni šamponi koji ništa dobroga nisu donijeli mojoj kosi. A onda sam otkrila Dr. Sante Keratin šampon koji nema baš neki najugodniji miris (miriše biljno), ali su mu zato učinci fantastični. Odlično se pjeni i čisti vlasište od masnoće i nečistoća bez isušivanja, a istovremeno neće otežati kosu pa je idealan za masnu kosu suhih vrhova.


Uz šampon, važna je i kvalitetna maska, a tu sam opet odabrala Dr. Sante keratin masku koja bez puno filozofiranja daje mojoj kosi sve što joj nedostaje - hidrataciju, njegu, sjaj, zaglađen izgled te sprječava petljanje vlasi. Miris joj je nježan i ugodan za razliku od šampona, ali se ne zadržava dugo na kosi. Izvrsna maska uz koju ćete postići onaj poznati staklasti izgled kose, kao da ste upravo izašle iz frizerskog salona.


I za kraj, mali spasitelj u bočici koju ćete uvijek poželjeti imati pri ruci. Uz standardnu postavu šampon - regenerator - maska važno je imati i jedan leave - in proizvod koji će njegovati bez otežavanja te štititi kosu sve do idućeg pranja. Moj favorit je Dr. Sante regenerirajući serum za ispucale vrhove kose koji odlično zaglađuje i štiti vrhove od pucanja, a ujedno pruža kosi sjaj i vitalnost.


Koju kozmetiku za kosu vi koristite?

1 komentar:

 
 
Blogger Templates