četvrtak, 16. travnja 2020.

Rođendanska wishlista novih parfema

Svake godine vam predstavljam svoju rođendansku wishlistu i ona često bude u zadnji tren, ali ove godine je situacija nešto drugačija zbog cjelokupne situacije sa korona virusom pa sam tako i ja konačno kreirala svoju rođendansku wish listu na vrijeme. Zapravo je vrlo zanimljivo baciti oko u prošlost i vidjeti koliko su se moje wishliste mijenjale tijekom godina, a ove godine je kratka i konkretna :)



Klasični Lancôme La Vie Est Belle parfem je jedan od mojih najdražih prafema, a nova Intensement verzija me odmah zainteresirala i zaintigrirala. Obožavam cvjetno-voćne note originalnog La Vie Est Belle parfema pa me tako nastavak ove linije odmah razveselio. Po mirisnim notama se može zaključiti kako je Intensement verzija više cvjetna od prethodne verzije, a voćne note su ovdje zaslužne za dozu svježine. Početak sa mirisnim notama svježeg bergamota, ružičastog papra i maline pružit će svjež osjećaj, a otvaranjem se pridružuju cvjetne note jasmina i cvijeta naranče te slatkasti tonovi pačulija, perunike i vanilije. Definitivno miris koji želite imati u svojoj kolekciji.




Malo me i sram priznati da se u mojoj kolekciji još nikada do sada nije pronašao Emporio Armani parfem. Danima, zapravo sam tjednima proučavala ovaj parfem prije nego li se našao na mojoj wishlisti. Što me zapravo privuklo kod ovog parfema? Njegove neobične i pomalo neuobičajeno spojene mirisne note, od laganih nota trešnje, preko mog obožavanog božura pa sve do hrabrih i elegantnih nota mošusa i pačulija. Intenzivan, svjež, cvjetni, orijentalni miris - morate priznati da zvuči vrlo zanimljivo i intrigantno :)
 



S obzirom na to da mi se čini kako je ljeto ove godine otkazano u smislu mora, sunčanja i pjeskovitih plaža, odlučila sam si priuštiti ljetni parfem koji će me asocirati upravo na more i plaže. Već prvi pogled na ambalažu ovog parfema indicira kako se kod Flor del Sol radi o veselom ljetnom parfemu inspiriranom toplim i razigranim Meksikom. Vjerojatno vam je već poznato kako obožavam ljetne mirise tijekom cijele godine, a posebno ljeti. Kako ovaj parfem miriše na poznati Tequila Sunrise koktel uz cvjetne note dalije i pasiflore.

A koji se parfemi nalaze na vašoj wishlisti?
 

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates