utorak, 21. travnja 2020.

HOME SPA: Proizvodi za higijenu tijela

Higijena, higijena, osobna higijena - vjerujem da ste mnogo puta čule ovu riječ u ovom izazovnom korona razdoblju. Karantena je, već sam spomenula, možda pravi trenutak za priuštiti si spa trenutke u kućnoj radinosti, napraviti generalno čišćenje kuće, stana, ormara, misli... Kako sam vam već predstavila proizvode za svakodnevnu njegu kože lice, odlučila sam razmisliti koji su mi zapravo najdraži proizvodi za higijenu tijela, pa evo mojih favorita + jedan bonus proizvod o kojem nešto više kasnije.


Nivea Creme Soft i Nivea Creme care sapuni


Vječni klasik, Nivea. Vjerujem da su Niveini sapuni i njihov karakterističan, nježan, ali intenzivan miris svima poznati. Moram priznati kako se u mojoj kolekciji uvijek nalazi mala zaliha Niveinih sapuna te ih povremeno osim za pranje ruku znam koristiti i kao zamjenu za gel za tuširanje ili kao dio dubinskog čišćenja lica. Njihov miris je dugotrajan te će vam pružiti dugotrajan osjećaj svježine i čistoće bez isušivanja kože. Obje verzije ovog sapuna su mi podjednako drage i teško mi je izdvojiti samo jednog kao favorita. :) Koji je vama draži?

Dove Silk Glow i Dove Anti-Stress gel za tuširanje


Do sada sam isprobala široku paletu gelova za tuširanja raznih proizvođača, od onih najjeftinijih do skupih pakiranih u ekskluzivnu ambalažu koja je obećavala pravu mirisnu čaroliju koja se često nije događala. Ipak, koliko god razno raznih gelova isprobala, nekako se uvijek vratim jednom proizvođaču koji me do sada nije iznevjerio - Dove. Obožavam sve Dove gelove za tuširanje i često ih mijenjam, ali sam danas odlučila suziti izbor na samo dva: Silk Glow koji je godinama jedan od mojih dragih old tajmera s kojim sam sigurna da ne možete pogriješiti i Anti-Stress miclearni gel koji sam isprobala nedavno i koji me oduševio. Silk Glow je vjerujem svima poznat, odnosno barem se nadam da ste ga imale priliku isprobati, a ako niste onda svakako požurite. Koži pruža, upravo kako mu i samo ime kaže, svilenkasto baršunast osjećaj uz prepoznatljiv ugodan Dove miris. Anti-Stress micelarni gel je novitet među mojim tuširalicama, a njegove odlike su ugodan, opuštajuć miris te baršunasto meka i čista koža, oslobođena svih nečistoća uz vraćen osjećaj komfora tako da ćete se zaista osjećati ugodno u svojoj koži.



S obzirom da sam doma i izlazim samo u nužnim situacijama odlučila sam eksperimentirati sa proizvodima za samotamnjenje. Nisam očekivala da ću baš iz prve pogoditi na moj novi HG proizvod za stvaranje preplanulog tena, ali s ponosom mogu reći kako sam oduševljena i jedva sam čekala da podijelim svoje dojmove sa vama. Da se razumijemo, ovo nije proizvod kojeg ćete navečer namazati i ujutro se probuditi preplanule već će biti potrebno korištenje kroz nekoliko dana kako biste razvile blago preplanuli ten koji djeluje vrlo prirodno, a samim time ste i spriječile stvaranje mrlja što je jedan od glavnih razloga zbog kojih žene izbjegavaju ove proizvode. Nivea je napravila odličan posao sa ovim mlijekom jer koža postupno tamni, bez mrlja, miris se osjeti samo par sati nakon nanošenja i nije intenzivan kao što je to slučaj kod drugih proizvoda. Bez lažnog preuveličavanja mogu reći kako je ovo najbolji proizvod za samotamnjenje koji sam do sada isprobala.

Koji su vaši omiljeni proizvodi za higijenu tijela? Koji je vaš omiljeni proizvod za samotamnjenje?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates