ponedjeljak, 24. veljače 2020.

Bourjois Healthy Mix BB krema [RECENZIJA]

Kako nam se bliži proljeće (iako mi se nekako čini da je već stiglo, s obzirom na vremenske prilike), lagano zamjenjujem teže pudere srednjeg do jakog prekrivanja sa laganijim bb kremama koje imaju manju prekrivnu moć, ali su bolje po pitanju njege. Nedavno sam na preporuku prijateljice isprobala Bourjois Healthy Mix BB kremu, a kakvi su moji dojmovi, saznat ćete u nastavku...


Što kaže Bourjois?
"Krema za toniranje Bourjois Healthy Mix kožu hidratizira, ujednačava i ostavlja ju prirodno lijepom. Svojstva: pokriva sitne nepravilnosti na koži, pruža koži potrebnu hidrataciju, jednostavno se nanosi i razmazuje, ujednačava ten."
Izvor: www.notino.hr

Ambalaža: Zapravo je ambalaža jedina zamjerka koju imam kod ove BB kreme. Ništa strašno, ali doziranje zna biti pomalo nespretno, ne zbog količine, već zbog packanja poklopca i okolnog područja (kao što možete vidjeti na slici). Ipak, to još uvijek nije dovoljno da ovu ambalažu progasim nefunkcionalnom, jer će zaprljati unutrašnjost poklopca, ali neće curiti okolo tako da ju možete sa sigurnošću pohraniti u svoju kozmetičku torbicu.


Moji dojmovi: Lagana i hidratantna tekstura na prvu vas mogu prevariti da pomislite kako se radi o BB kremi vrlo slabog prekrivanja, ali brzo ćete shvatiti o kakvom se dragulju radi. Moram prizanti da sam zahtjevna po pitanju BB krema i rijetko me koja može oduševiti, a Bourjois Healty Mixici je to uspjelo. Unatoč vrlo nježnoj i prozračnoj teksturi, pruža srednje prekrivanje uz laganu mogućnost nadogradnje kako bi se prikrile nepravilnosti poput prištića, mitesera i manjih ekcema. Miris joj je vrlo nježan, cvjetni, ali se osjeti samo prilikom nanošenja pa vjerujem da neće zasmetati čak niti onima koje ne vole cvjetne mirise.
Odgovara svim tipovima kože, a oduševilo me kako se vrlo hrabro i postojano nosi sa mješovitom kožom. Trajnost joj je nekih 5-6 sati nakon čega ćete se lagano zasjajiti na masnim dijelovima T zone, a ako ste sretna vlasnica normalne kože, tada računajte na trajnost od 8+ sati. Posebno mi se svidjelo što nije isticala suhe dijelove lica koji su kod mene zbog ovog vjetrovitog vremena još uvijek prisutni.
I što reći, osim da je ispunila sva moja očekivanja te toplo prenosim preporuku, koju sam i sama dobila, dalje :)

Ocjena: 4,5



Koja je vaša omiljena BB krema?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates