srijeda, 29. siječnja 2020.

Nuxe: Rêve de Miel krema za ruke i nokte za suhu kožu [RECENZIJA]

Ponegdje snijeg, a ponegdje led, vremenske su neprilike koje su nas zadesile ovih dana, a popratna hladnoća dodatno šokirala već pomalo izmučenu kožu, posebno kožu ruku koja je nerijetko sama po sebi suha do izrazito suha. Iz tog razloga odlučila sam sa vama podijeliti moju omiljenu zimsku mazalicu za ruke, a radi se o hvalevrijednoj Nuxe Reve de Miel kremi za ruke.




Što kaže Nuxe?
"Krema Nuxe Reve de Miel savršeno hidratizira kožu vaših ruku i osigurava im potrebne hranjive sastojke. Svojstva: hidratizira i hrani kožu, ublažava simptome starenja kože, sprječava sušenje kože, štiti kožu, štiti od štetnog djelovanja vanjskog okruženja."
Izvor: www.notino.hr


Ambalaža: Standardna i praktična tubica od 50 ml odgovarat će svakoj torbici tako da ju uvijek možete nositi sa sobom. Količina od 50 ml meni je potrajala mjesec dana uz svakodnevno, pa rekla bih, ponekad i pretjerano korištenje.


Moji dojmovi: Krema za ruke neizostavni je zimski dodatak svake ženske torbice, posebno zimi kada je koža ruku posebno osjetljiva na vanjske utjecaje i nagle promjene temperature prilikom izlaska iz zagrijanih prostora i obrnuto. S obzirom da obožavam sve Nuxe proizvode, isprobala sam i njihovu kremu za ruke posebno osmišljenu za ruke osjetljive na hladnoću.
Nuxe Reve de Miel je lagane, nemasne teksture koja se vrlo brzo upija i ne ostavlja masni osjećaj na rukama. Odmah nakon upijanja kreme, ruke su glatke i svilenkaste, kao da su presvučene svilenkastim slojem koji ih štiti od isušivanja i vanjskih utjecaja. Kremu je potrebno nanositi dva do tri puta dnevno, no ja sam to činila i češće, ne iz potrebe, nego zbog neodoljivog mirisa koji je karakterističan za sve Nuxe proizvode iz Reve de Miel linije. 
Osim hidratiziranih, njegovanih i zaštićenih ruku, mogu pohvaliti ovu kremu i u vidu jačanja noktiju koji su nakon mjesec dana korištenja puno čvršći, jači i ne pucaju.

Ocjena: 5+


Gdje kupiti: Notino webshop

Koja je vaša omiljena krema za ruke?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates