srijeda, 11. prosinca 2019.

Lalique: Perles de Lalique parfemska voda za žene

Ne znam za vas, ali ja sam u potpunosti u Božićnom duhu te je sve oko mene u crvenim, zlatnim i bijelim notama, a s obzirom da će nas, kako se za sada čini, i ove godine snijeg zaobići, posebno me vesele snježno bijela pakiranja proizvoda, a još sam sretnija kada jedno takvo snježno bijelo pakiranje krije fantastičnu mirisnu čaroliju kakva i jest Perles de Lalique parfemska voda za žene.


Što kaže Lalique?
"Parfemska voda Lalique Perles de Lalique isključivo je ženski miris zahvaljujući kojem ćete u svakom društvu biti u prvom planu. Karakteristike mirisa: chypre miris, cvjetni miris, za romantičnu ženu, prije svega za toplije vrijeme."
Izvor: www.notino.hr
 
 
Ambalaža: Jednostavan koncept i minimalizam odlike su ove parfemske vode te uz prozirnu mat bočicu čine zaokruženu elegantnu cjelinu. Količina od 100 ml je definitivno pun pogodak ako ste poput mene teški ljubitelj raznoraznih mirisnih nota.
 
 
Moji dojmovi: Perles de Lalique je jedan od onog mirisa u koji se odmah zaljubite ili se ljubav nikad ne dogodi. Mene je oduševio i ljubav se dogodila već na prvi pogled. Otvara se snažno i cvjetno sa mirisom bugarske ruže, a kako cvjetni miris nestaje tako ga preuzima pačuli koji je jedan od odgovornih za prethodno navedeno "ili ga volite ili ne" jer je upravo to karakteristika pačulija i gotovo ga je nemoguće opisati riječima. Baza u vidu drva kašmira intenzivo traje i do 10 sati od nanošenja, a osobno ovaj miris osjetim od nanošenja ujutro pa sve do tuširanja na kraju dana.
Pomalo mističan, ali ujedno i svjež i opojan, kao što sam već spomenula, iznimno neobičan miris koji će vam pružiti da se osjećate ženstveno, senzualno i moćno. Definitivno jedan od najdražih zimskih parfema po mom izboru.

 
Ako vam se ovaj parfem svidio i poželjele ste ga kupiti mami, sestri, baki, prijateljici ili bilo kojoj drugoj dragoj osobi, a niste najspretnija osoba sa zamatanjem poklona (poput mene) Notino se pobrinuo i za to te ponudio uslugu pakiranja poklona umjesto vas. Nije li to sjajno? :)
 
Gdje kupiti: Notino webshop
 
Volite li neobične mirise ili ste više tip za klasiku?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates