ponedjeljak, 28. listopada 2019.

Chloé: Roses de Chloé toaletna voda [RECENZIJA]

Danas vam pišem o mirisu za kojeg nikada ne bih rekla da ću vam pisati jer sam nekako uvijek imala dojam da su Chloé mirisi precijenjeni i samo razvikani. Malo je reći da sam se ugrizla za jezik jer sada s guštom šprickam ovu mirisnu čaroliju svakog jutra. O čemu se radi i zašto sam promijenila mišljenje, saznat ćete u nastavku...



Što kaže Chloé?

"Sloboda, lakoća i ženstvenost – to su glavni principi kojih se brand Chloé pridržava još od svoga osnutka. Ova modna kuća je 1975. godine predstavila i svoj prvi parfem, miris koji podsjeća na romantičnu dušu svake žene. Brand Chloé je jedan od malobrojnih koji se fokusira samo i isključivo na mirise za žene. U svijetu Chloé jednostavno vladaju žene – samouvjerene, bezbrižne, romantične i prepune snova. Toaletna voda Chloé Roses de Chloé omotat će vas u svoj elegantni veo te će tako postati neizostavni dio vaše osobnosti. Cvjetni miris, za romantičnu ženu i za svaki dan."
Izvor: www.notino.hr


Mirisne note:
  • Glava: bergamot, estragon, liči, limun
  • Srce: breskva, cedar , crni ribiz, jabuka, magnolija, ruža Damaska
  • Baza: bijeli mošus, drvene note, jantar
Ambalaža: Roses de Chloé dolazi u elegantnoj kockastoj bočici sa metalnim gornjim dijelom i chic mašnicom koja će vam odmah dati asocijaciju da se radi o iznimno nježnom i slatkastom mirisu. Posebno mi se sviđa što je ovaj miris moguće kupiti u raznim mililitražama: 10, 30, 50 ili 75 ml.


Moji dojmovi: Krenimo od toga zašto sam bila skeptična prema ovom mirisu. Radi se o cvjetnom mirisu koje volim, ali ponekad mi baš ti cvjetni mirisi budu pretamni, zagušujući i ne pronađem se u njima, a posebno mi težak zna biti upravo miris ruže. Šteta što prije nisam pogledala mirisne note ovog mirisa jer bih tada znala da ovaj miris nikako neće imati karakteristike kojih sam se bojala.
Roses de Chloé se otvara nježno, pomalo sramežljivo i puderasto, a tek kasnije procvjeta poput najljepše damašćanske ruže svojom opojnom vedrinom i toplinom. Kako se razvija tako se osim predivnog i zaista svježeg mirisa ruže, naziru i mirisi mošusa uz blage drvene note.
Trajnost mu je oko 5 - 6 sati, što je za jedan edt odlično. Ovo možda nije miris za svakoga, zapravo je... Ovo je pravi damski miris, a svaka žena bi se ponekad trebala osjećati damski, zar ne? Uz njega mogu maštati da šećem ulicama Pariza u crnim salonkama i  Marilyn Monroe haljini dok mi lagani dašak vjetra krade šešir i mrsi savršeno nakovrčane uvojke, a sa svakim povjetarcem miris se širi i opija sve oko mene. Mislim da nam je svima ponekad potrebno malo odlutati u svijet mašte, a uz ovaj miris to ćete vrlo lako.

Ocjena: 5+


Gdje kupiti: Notino webshop

Koji je vaš omiljeni miris? Jeste li ljubiteljica originalnog Chloe mirisa ili preferirate neku podliniju?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates