utorak, 20. kolovoza 2019.

VICTORIA'S SECRET: Secret Charm toaletna voda [RECENZIJA]

Iako je ljeto već pri kraju, vjerujem da se nitko još nije zasitio ljetnih mirisa zbog kojih ponekad poželimo da je ljeto cijele godine. Ne znam kako vi, ali ja u zadnje vrijeme guštam u ljetu i definitivno bih poželjela da traje tijekom cijele godine. Pogotovo kada sam otkrila jedan nježan, slatkasto osvježavajuć ljetni miris - Victoria's Secret Secret Charm.


Što kaže Victoria's Secret?
"Toaletna voda Victoria's Secret Secret Charm Honeysuckle & Jasmine će vas zahvaljujući svojoj čulnoj aromi prenijeti u čarobne orijentalne vrtove prepune cvijeća u cvatu. Cvjetni miris, za romantičnu ženu, za dan, posebice za toplije vrijeme. Sadržaj - aloe vera, jasmin, kamilica; Aktivne tvari - aloe vera; Vrsta mirisa - cvjetni, voćni."
Izvor: www.notino.hr


Ambalaža: Secret Charm toaletna vodica dolazi u simpatičnoj, jednostavnoj i praktičnoj bočici koja je prikladna za nošenje u torbici, ali će se isto tako izvrsno uklopiti u svaki kozmetički kutak. 30 ml je nekakva standardna količina kada su mirisi i toaletne vodice u pitanju, tako da vjerujem kako će većina biti zadovoljna navedenom mililitražom.


Moji dojmovi: Već na prvi pogled možete zaključiti da se radi o pravom malom slatkišu u nježnoj lila bočici sa prikladnom mašnici koja doprinosi cjelokupnom girly dojmu. Čim sam otvorila kartonsku kutijicu osjetila sam lagan i nježan miris koji me odmah oduševio i znala sam da će ovo biti ljubav na prvi pogled. Nježan poput laganog ljetnog povjetarca, slatkast poput upravo procvjetalog jasmina i osvježavajuć poput hidratantne aloe vere - osobine su ovog neodoljivog i posebnog mirisa koji je stvarno neobičan, ali vjerujem da će ga obožavati čak i najzahtjevniji nosići. Osim neodoljivog mirisa, krasi ga i odlična dugotrajnost pa će se na koži zadržati tijekom cijelog dana bez da će izgubiti neku od svojih mirisnih nota. Definitivno se slažem kako je ovo fantastičan ljetni, dnevni miris uz koji će čak i najvrući ljetni dan djelovati svježije.


Gdje kupiti: Notino webshop

Koji je vaš ljetni mirisni favorit?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates