petak, 5. srpnja 2019.

Vruća ljetna wishlista 2019.

Ljeto je počelo naglo i vrelo pa nije ostalo puno vremena za opskrbiti se neizostavnim ljetnim favoritima. Srećom, u današnje vrijeme cvjetanja online shoppinga ni to nije problem, jer sve možete odraditi iz udobnosti vlastitog doma. A da stvar bude još bolja, ljeto je i vrijeme popusta, i to ne bilo kakvih već fenomenalnih crni petak popusta.

crni petak notino_hr

Pa krenimo sa vrućom ljetnom wishlistom...


Nedavno sam odlučila isprobati hvaljene Babyliss uređaje i mogu reći kako me sušilo ovog brenda oduševilo i o njemu ćete imati prilike uskoro čitati. Naravno, sada su me zainteresirali i ostali proizvodi, a kakvo bi to bilo ljeto bez senzualnih kovrča, pa se na mojoj wishlisti našao BaByliss Curl Secret automatski uvijač za kosu.

babyliss secret curl notino_hr


Nije tajna da obožavam L’Oréal Professionnel proizvode, a baš zato se i često nalaze na mojim wishlistama. S obzirom da se vraćam u svijet plavuša (nakon što sam nešto kraće od godinu dana bila smeđa i u fazi spašavanja skurene kose), silver šamponi su za mene must hvale. Tu dolazimo na sljedeći proizvod sa moje ljetne wishliste, a radi se o L’Oréal Professionnel Serie Expert Silver srebrnom šamponu koji neutralizira žute tonove.

loreal professionnel silver magnesium notino_hr

Nivea proizvodi za mene su klasik kojem se uvijek rado vraćam. Moram reći kako me cijela Hyaluron Cellular Filler linija zainteresirala, a na mojoj wishlisti se prva našla Nivea Hyaluron Cellular Filler učvršćujuća krema za područje oko očiju jer brige o okoloočnom prodručju nikad dosta :)


nivea hyaluron cellular filler notino_hr


A kakvo bi to ljeto bilo bez malo dekorative. I koja šminkerica ne voli limitirane kolekcije, a ujedno i mrzi jer su limitirane :) Oduševila sam se kada sam vidjela suradnju Maybelline i Puma jer volim oba brenda, pa sam tako ovog ljeta poželjela isprobati Maybelline Puma x Maybelline Smudge - Resistant maskaru za produženje trepavica.

maybelline puma mascara notino_hr

A ljeto bez celulita? Već sam vam pisala o nekim od Eveline Cosmetics Slim Extreme serumima, a rezultati su me oduševili pa tako želim isprobati još. Vjerujem da su svi odlični, no neki me ipak privlače malo više od drugih. Tako se na mojoj wishlisti ovaj put našao Eveline Cosmetics Slim Extreme serum za intenzivno mršavljenje sa učinkom hlađenja.

eveline extreme serum notino_hr





    I na kraju, jedna odlična vijest :) sve ove brendove i još mnoštvo drugih (sveukupno 50 odabranih brendova) možete kupiti na Notinu na 20% popusta. Popust je aktualan od 08.07. do 14.7.2019. pa požurite ;)
    SBF animation notino_hr

    Što se nalazi na vašoj ljetnoj wishlisti? :)

    Nema komentara:

    Objavi komentar

     
     
    Blogger Templates