ponedjeljak, 17. lipnja 2019.

L’Oréal Professionnel Serie Expert Volumetry [RECENZIJA]

Moram priznati da sam se pomalo navukla na razne L'oreal Professionnel Serie Expert linije. Iz tog razloga danas ću vam predstaviti šampon iz podlinije Volumetry šampon koja je kao što joj i samo ime govori - namijenjena za pružanje volumena kosi koja djeluje beživotno. Eh da, već znate o slučaju upropaštavanja moje kose pa sam trenutno u fazi smijanja i zbijanja šala na vlastiti račun. Šalu na stranu, dobar dio uništene kose je otišao sa škarama, a šamponi i preparati za davanje volumena kosi pomažu mi u kreiranju koliko-toliko dobre frizure dok čekam da mi kosa ponovo naraste na neku pristojnu dužinu :)

loreal serie expert volumetry front notino
"Šampon L’Oréal Professionnel Serie Expert Volumetry učinkovito čisti vlasište, temeljito pere kosu i vraća joj prirodnu ljepotu. Svojstva: pere kosu i čisti vlasište, pruža sjaj i volumen, jača dlaku kose te regenerira i hrani kosu."
Izvor: www.notino.hr

loreal serie expert volumetry open notino


Ambalaža: Količina od 300 ml je praktična, ali istovremeno i dugotrajna jer je potrebna mala količina šampona kako biste našamponirali cijelu kosu. Za kosu iznad ramena biti će dovoljna količina kovanice od 1 kn. Ukoliko vas ovaj šampon oduševi, tu je i gigantsko xxl pakiranje od 1500 ml koje će vam trajati sigurno pola godine.

loreal serie expert volumetry notino

Moji dojmovi: Baš kao što mu i boja ambalaže nagovještava, ovaj šampon pruža kosi dugotrajan osjećaj svježine i čistoće, a tome posebno doprinosi njegov svjež miris koji se u kosi zadržava još dugo, dugo nakon pranja. Osim volumena, Volumetry šampon će odlično kontrolirati lučenje sebuma te smanjiti prekomjerno mašćenje i znojenje tjemena što mi je posebno bitno u vrućim ljetnim danima. Jako me razveselilo kada sam već pri prvom pranju osjetila onaj škriputavi osjećaj pod prstima (što je kod mene znak da je kosa dobro oprana), a ujedno nisam primijetila isušivanje ili potrebu za odstupanjem od uobičajene njege. Ukoliko tražite šampon koji će dati volumen čak i najtanjoj i/ili najbeživotnijoj kosi, tada svakako dajte priliku Volumetry liniji koja zaista pruža vidljivo volumiozniji izgled kose, a ujedno i živost, sjaj i elastičnost. 
Prema svemu sudeći, nakon ovog odličnog šampona kojemu nisam našla zamjerku, svakako ću isprobati i druge proizvode iz ove linije, poput maske ili spreja za volumen.

loreal serie expert volumetry swatch notino

Ocjena: 5+

Gdje kupiti: Notino webshop

Jeste li već isprobali neku od Serie Expert podlinija?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates