ponedjeljak, 22. travnja 2019.

L’Oréal Professionnel Série Expert Inforcer šampon [RECENZIJA]

Za danas sam pripremila mali update hair rutine koji se odnosi na šampone jer se u mojoj kolekciji našao jedan mališan koji odlično obavlja svoj posao. Veći dio oštećene kose, koji je bio bojan, je izrastao uz redovito šišanje, a ostao je još dio koji je vrlo krhke strukture i sklon pucanju pa mi je šampon za jačanje dlake i sprječavanje lomljenja kose bio prijeko potreban. Uspjela sam pronaći jedan koji odgovara mojim traženim karakteristikama, a više o njemu ćete saznati u nastavku. Radi se o L’Oréal Professionnel Série Expert Inforcer šamponu za učvrščivanje i protiv pucanja kose.

Što kaže L'Oréal Professionnel?
"Šampon L’Oréal Professionnel Série Expert Inforcer učinkovito čisti vlasište, temeljito pere kosu i vraća joj prirodnu ljepotu. Svojstva: smanjuje lomljenje kose, pere kosu i čisti vlasište te jača dlaku kose. Tip kose: lomljiva kosa i ispucani vrhovi kose, oštećena kosa. Učinak: Obnavljanje oštećene kose, Za ispucane vrhove kose."
Izvor: Notino.hr


Ambalaža: S obzirom da se radi o profesionalnim šamponima, ambalaža je jednostavnog i praktičnog dizajna, upečatljive boje i dolazi u raznim mililitražama, ovisno o kućnim ili profesionalnim potrebama: 300 ml, 500 ml, 980 ml, 1500 ml 


Moji dojmovi: Inforcer šampon ima kremastu teksturu nježne breskvaste boje sa sitnim reflektirajućim česticama. Miris mu je osvježavajuć, limunast i dosta se dugo zadržava na kosi osiguravajući vam onaj osjećaj svježe oprane i mirisne kose. Potrebna je vrlo mala količina za cijelu kosu jer stvara gustu i bogatu pjenu, pa je čak i količina prikazana na slici previše za kosu dužine do ramena. Činjenica da se sporo troši je opravdala nešto višu cijenu, a kada vam opišem učinak nakon samo nekoliko pranja vjerujem da ćete se složiti samnom kako je ovo zapravo vrlo povoljan šampon.
Već nakon prvog pranja primijetila sam da temeljito čisti kosu te je ona škriputavo čista pod prstima, ali istovremeno nije isušena i ne žudi za dodatnom hidratacijom. Probala sam čak i preskočiti korištenje regeneratora nakon ovog šampona i kosa je i bez njega djelovala meko i glatko. Uz redovito korištenje primijetila sam manje cvjetanje vrhova i manje lomljenja oštećene vlasi kose, dapače, kosa čak i pod prstima djeluje čvršće i jače, a ujedno je bujnija i življa. Mogu samo zaključiti kako je ovo odličan šampon i dati najtoplije preporuke svima koji se bore sa oslabljenom vlasi kose uslijed bojanja i pucanjem vrhova uslijed bilo kojeg drugog razloga.


Ocjena: 5+

Gdje kupiti: Notino webshop

Koji je vaš omiljeni šampon za kosu?

1 komentar:

  1. Trenutno koristim Organix šampone i ok su mi.I ovaj naravno vrijedi probati

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates