nedjelja, 31. ožujka 2019.

EUCERIN: Aquaphor obnavljajući balzam za suhu i ispucalu kožu [RECENZIJA]

Suhe ruke, suhe usne i dehidrirani dijelovi lica kod mene osim zimi, svoje čari redovito pokažu i kada sam pod stresom. S obzirom na trenutno turbulentno životno razdoblje, problemi koje sam prethodno navela su postali moja svakodnevica. Ipak, u borbi sa suhoćom uvelike mi pomaže jedan univerzalni saveznik od kojega u početku nisam imala velika očekivanja, a radi se o Eucerin Aquaphor obnavljajućem balzamu.


Što kaže Eucerin?
"Preparat Eucerin Aquaphor veoma nježno njeguje vašu kožu i regenerira je. Svojstva: regeneracija i vitalizacija, intenzivno hidratizira, dubinski hrani, uklanja suha mjesta i svrbež kože. Nanesite na pogođena mjesta i nježno umasirajte. Koristite bilo kada po potrebi, po priloženim uputama."
Izvor: Notino.hr
Ambalaža: Aquaphor njegujući balzam dolazi u dvije vrste ambalaže - praktičnoj tubici od 45 ml koja stane u svaku torbicu i ekonomičnoj tubi od 198 ml koja će vas dugotrajno služiti po vrlo povoljnoj cijeni. Obje vrste ambalaže su odlične, ovisno o vašim preferencijama, a kako ja volim svoje omiljene kremaste saveznike uvijek imati uz sebe, malu prednost dajem verziji od 45 ml.


Moji dojmovi: 
Tekstura Aquaphor balzama je prozirna, masna i bez mirisa. Već pri prvom susretu podsjetila me na Bepanthen mast, što me malo zabrinulo jer ga moja koža jako sporo upija. Slično je i sa Aquaphor balzamom, ali je upijanje ipak nešto brže, jer je i tekstura hidratantnija te iako ostavlja zaštitni film na koži, možete bez problema nastaviti sa svakodnevnim aktivnostima na kojem god dijelu tijela ga koristili. Osobno, obožavam ovaj preparat koristiti kao njegu ruku i stopala, a povremeno ga nanosim i na usne te dijelove lica kada primijetim ljuskanje kože. Već nakon jednog "noćnog" tretmana stopala, koža je nahranjena, hidratizirana, glatka i popunjena. Za njegu ruku ga koristim jednom ili dva puta dnevno, jer održava dostatnu razinu hidratacije tijekom cijelog dana. Za jedno korištenje potrebna je vrlo mala količina - npr. meni je za njegu stopala dostatna količina proporcionalna veličini kovanice od 5 lipa.

Definitivno mogu dati sve preporuke za ovaj proizvod ako je borite sa suhoćom bilo kojeg dijela lica, ruku ili tijela.
Ocjena: 5+

Gdje kupiti: Notino webshop

Kako se vi borite sa suhom kožom?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates