srijeda, 20. veljače 2019.

Ducray Anaphase+ šampon za revitalizaciju i jačanje protiv gubitka kose [RECENZIJA]

Prethodno sam vas već upoznala sa stanjem u kojem se nalazi moja kosa, a sada je red da vam predstavim i jednog od mojih glavnih saveznika u borbi za jačanje, obnovu i revitalizaciju kose. Već je svima poznato da bez škara nema zdrave kose i sve što činimo može samo trenutno prividno popraviti stanje kose. Moj je izbor šišanje i izbjegavanje bojanja i peglanja kose sve dok u potpunosti ne izraste (i ja ga odrežem) bojani dio kose koji je stradao, a kako bi taj proces što brže i bezbolnije prošao tu se našao Ducray Anaphase + šampon.



Što kaže Ducray?
"Šampon Ducray Anaphase + učinkovito čisti vlasište, temeljito pere kosu i vraća joj prirodnu ljepotu. Svojstva: stimulira rast kose, sprječava rano ispadanje kose, smanjuje lomljenje kose, jača dlaku kose, regenerira i hrani kosu."
Izvor: notino.hr


Ambalaža: Anaphase+ šampon dolazi u dvije vrste ambalaže - tubici od 200 ml ili bočici od 400 ml. S obzirom da moram često prati kosu moj je izbor uvijek veća mililitraža, stoga sve pohvale Ducrayu koji je mislio i na nas "velike potrošače". Sama bočica je praktična i vrlo jednostavnog dizajna (vjerojatno ću samu sebe iznenaditi ovime što ću izreći), a dizajn je vrlo vjerojatno zadnje što vam je bitno kada ste u fazi kupnje anti-hair loss/strengthening šampona.



Moji dojmovi: Čim sam otvorila ovaj šampon znala sam da me neće razočarati jer je prva stvar koju osjetite ljekarnički miris koji doduše nije najugodniji, ali je definitivno zdravija opcija od divnih, ali umjetnih mirisa. Također, pogled na sastav je obećavajući, jer osim PEG-40 (na kojeg ću zažmiriti) nema drugih potencijalno štetnih sastojaka, a posebno me razveselio biotin koji se nalazi u gornjem dijelu popisa sastojaka. No, pustimo pretpostavke i prijeđimo na rezultate :)

Prva stvar je da se ovaj šampon vrlo slabo pjeni, pri prvom šamponiranju gotovo nikako, a tek kod drugog šamponiranja dobijete blagu pjenu. Kako je guste teksture, dobro prijanja uz tjeme te ga je za najbolje djelovanje potrebno ostaviti dvije do tri minute kako bi djelovao. Ispire se lako i odlično uklanja svu masnoću i nečistoće iz kose. Ne masti kosu, ne isušuje kosu i ne iritira vlasište. Iznimno je blag, a kosa je nakon pranja čvršća, bujnija i sjajnija. Primijetila sam da kosa raste brže i manje puca, a po pitanju mlade kose nisam mjerodavna jer je kod mene uvijek ima, čak i kad je najoštećenija :)

Uz dugotrajnije korištenje (barem 3 mjeseca uzastopce) vidljiva su poboljšanja u teksturi kose, kosa djeluje jače i sjajnije, manje se lomi, smanjuje se pojava rascvjetalih vrhova i vidljivo brže raste, stoga ako ste u potrazi za šamponom koji bi trebao ispunjavati nešto od navedenog, svakako dajte šansu Ducrayevom Anaphase+ šamponu.


Ocjena: 5+

Gdje kupiti: Notino webshop

Volite li više drogerijske ili ljekarničke šampone?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates