petak, 11. siječnja 2019.

WISHLISTA: Top 5 proizvoda koje planiram isprobati u 2019. godini

Početak godine obično je vrijeme za donošenje velikih odluka, promjene iz temelja i ostale new year - new me priče. Kako nisam taj tip već živim iz dana u dan, te je za mene svaki dan nova prilika za nove odluke i promjene, moje novogodišnje odluke su konkretne i svele su se na nekoliko proizvoda koje planiram isprobati u ovoj godini. Koji su to i zašto su se našli na mojoj Notino wishlisti, saznajte u nastavku.



VICHY Liftactiv Fresh Shot antioksidativna intenzivna kura protiv znakova umorne kože



Serum za lice Vichy Liftactiv Fresh Shot predstavlja proizvod s visokim sadržajem aktivnih tvari. Zahvaljujući tome vašoj koži pruža najluksuzniju njegu. Svojstva: uklanja znakove umora, pomaže u uklanjanju znakova starenja kože, vraća koži svježinu i mladenačku ljepotu.

Ovaj novitet našao se na mojoj wishlisti jer obećaje upravo ono što je trenutno potrebno mojoj koži - odmoran izgled, svježina i hidratacija. Inače sam ljubiteljica seruma jer brže vidim učinak i intenzivniji je nego sa kremama, a uz to se i brže upijaju u kožu pa ne moram dugo čekati kako bih nastavila sa nanošenjem šminke ili uronila lice u jastuk i zaspala. S obzirom da mu je naziv "Fresh shot" jedva čekam isprobati svoju dozu svježine i nadam se da će ispuniti moja visoka očekivanja.

LA ROCHE-POSAY Respectissime Multi-Dimensions maskara za maksimalni volumen, definiciju i zaštitu za osjetljive oči


Maskara La Roche-Posay Respectissime Multi-Dimensions će vašim trepavicama pružiti maksimalnu duljinu i nestvarni volumen. Svojstva: osigurava pun obujam već u prvom sloju, naglašava oblik očiju, pojedinačno odvaja svaku trepavicu, brine se za trepavice i jača ih.

Prije nekoliko mjeseci primijetila sam da su mi oči postale posebno osjetljive, brzo zasuze i u doticaju s maskarom često reagiraju crvenilom i neugodnim svrbežom. Iz tog razloga u ovoj godini želim isprobati maskaru koja je namijenjena osjetljivim očima kako bih vidjela hoću li na taj način riješiti navedene probleme ili ću ipak zatražiti pomoć oftamologa.


KÉRASTASE Aura Botanica Soin Fondamental hidratantna dubinska njega za vraćanje sjaja kosi


Regenerator Kérastase Aura Botanica osigurava vašoj kosi lako češljanje i potrebne hranljive supstance bez kojih nema lijepe i zdrave kose. Svojstva: pruža potrebnu hidrataciju, osigurava kosi briljantni sjaj, poboljšava strukturu kose, štiti kosu od oštećenja, bez silikona, bez sulfata.

O stanju moje kose ste informirane i točno bih se lupila po glavi zbog tog zadnjeg kobnog bojanja jer mi je dugo trebalo da ju obnovim i oporavim i onda sam sa jednim krivim bojanjem uništila sav trud i sjaj, no ne odustajemo i idemo ispočetka. Za njegu i oporavak kose u 2019. godini odabrala sam Kerastase jer do sada nisam čula negativna iskustva i čvrsto vjerujem da je cijena opravdana kvalitetom. Vidjet ćemo :)


Bioderma Hydrabio Sérum serum za lice za dehidrirano lice



Serum za lice Bioderma Hydrabio Sérum predstavlja proizvod s visokim sadržajem aktivnih tvari. Zahvaljujući tome vašoj koži pruža najluksuzniju njegu. Svojstva: učinkovito hidratizira i hrani, regenerira kožu i preventivno djeluje na iritacije, vraća koži svježinu i mladenačku ljepotu, vraća koži elastičnost, pruža koži punoću.

Dehidracija je problem koji je kod mene posebno izražen zimi, a najčešće mi kreme ne pomažu ili im treba dosta dugo uz korištenje i po nekoliko puta dnevno. Izbor je iz tog razloga ove godine pao na Biodermin serum koji ima visoki sadržaj aktivnih tvari te je posebno namijenjen za dehidriranu kožu.





"Parfemska voda Yves Saint Laurent Black Opium očarat će vas svojom senzualnošću i ženstvenošću. Izraziti orijentalni miris pogodan za zimske mjesece za energične i samouvjerene žene, pogodan za večer i svečane prigode. Miris otvaraju voćne note kruške propletene s cvijetom narančina drveta i začinjene ružičastim paprom. Intenzivno srce odlikuje kava uz nijanse jasmina, a bazom parfemske vode dominira topla vanilija.

Miris Yves Saint Laurent Black Opium inspiriran je muzikom. Njegova mirisna kompozicija predstavlja tajanstveno izražavanje unutarnjih potreba, senzualnosti i nesputanog pristupa svakodnevnom životu. Parfemska voda tržištu je predstavljena 2014. godine."
Izvor: Notino.hr

I na kraju, velikan. Miris o kojem slušam i čitam već godinama, a još uvijek ga nisam isprobala. Nisam čak niti pomirišala tester uživo (no, to i nije bitno jer većina testera intenzivnije miriše od mirisa koje kupimo), a odlučila sam da će se naći u mojoj kolekciji što zbog predivne bočice, što zbog opisa koji obećaje orijentalni miris uz voće note.

Koje proizvode vi želite isprobati ove godine?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates