utorak, 22. siječnja 2019.

La Roche-Posay Effaclar: gel za dubinsko čišćenje masne i osjetljive kože lica [RECENZIJA]

Svaki put kad pomislim kako mi se koža lica normalizirala, poželim vratiti vrijeme i preskočiti tu misao, jer najčešće tada moja koža pokaže sve svoje čari. S obzirom da je ova zima prilično blaga, period masne kože kod mene se produžio i nekako sam primijetila da nemam toliko problema sa dehidriranim dijelovima, nego mi veći problem predstavlja masno čelo u suradnji sa šiškama. Spas sam potražila u LRP Effaclar gelu za dubinsko čišćenje masne kože, a kakva su mi iskustva s njim, saznati ćete u nastavku.



Što kaže La Roche-Posay?
EFFACLAR Gel nježno čisti kožu zahvaljujući sastojcima za čišćenje osjetljive kože. Uklanja nečistoće i prekomjerni sebum, ostavljajući kožu svježom i čistom. S umirujućom termalnom vodom La Roche-Posay, bez iritacija, pH 5.5. Bez sapuna. Bez alkohola. Bez boja. Bez parabena.


Za početak ću reći nešto o ambalaži. Volim plavu boju kod proizvoda za čišćenje lica jer me asocira na svježinu mora te čistoću i prozračnost. Tubica je praktična za korištenje, a posebno mi se svidjela činjenica da je lagano prozirna pa u svakom trenutku možete vidjeti koliko vam je proizvoda preostalo.


Gel je nešto rjeđe teksture i lako se razmazuje pa nema potrebe za pretjerivanjem sa količinom. Meni je tubica od 200 ml potrajala malo duže od mjesec dana svakodnevnog jutarnjeg korištenja. Miris mu je svjež, limunast pa mi je bio odličan partner za jutarnje razbuđivanje. Nakon čišćenja lica ovim gelom, obavezno je korištenje lagane hidratantne kreme jer ćete u protivnom osjetiti zatezanje i suhoću. Upravo to pokazuje kako je ovaj gel zaista učinkovit u čišćenju i uklanjanju viška sebuma. Također, neće iziritirati osjetljivu kožu jer je sastavom namijenjen upravo umirenju osjetljive i reakcijama sklone kože. Uz redovito korištenje primjetna je poboljšana tekstura kože, smanjenje lučenja sebuma i smanjenje preosjetljivosti kože na razne vanjske čimbenike. Koža djeluje pročišćeno i zdravije, a nepravilnosti su svedene na minimum. Definitivno mogu preporučiti ovaj proizvod svima koji vode bitku sa nepravilnostima i prekomjernim lučenje sebuma.


Ocjena: 5

Gdje kupiti: Notino webshop

Koji je vaš omiljeni gel za čišćenje lica?

1 komentar:

  1. Iskreno,nemam problem s masnom kožom ali moju prijateljicu je spasila linija Effaclar.Moj omiljeni gel je Hydro boost od Neutrogene

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates