četvrtak, 31. siječnja 2019.

ARTDECO: Soft Eye Liner Waterproof [RECENZIJA]

Olovka za oči može biti vaša najbolja prijateljica, ali ujedno i najgori neprijatelj, ako je tvrda, kruta i nemate mogućnosti blendanja. Mnogo puta sam se susrela upravo s takvim olovkama koje su na kapku ostavljale neprirodan, stršeći trag i jednostavno ih nije bilo moguće sljubiti s kapkom. Iz tog razloga cijenim svaku onu olovku koja mi vrati vjeru u blendanje, a upravo je takva Artdeco Soft Eye Liner Waterproof olovka koju ću vam danas predstaviti.


Što kaže Artdeco?
"Olovka za oči Artdeco Soft Eye Liner Waterproof savršeno naglašava svaku šminku i osigurava zavodljiv pogled. Svojstva: dugi vijek trajanja, proizvod je vodootporan, kremasta tekstura za laku aplikaciju i naglašava pogled."
Izvor: Notino.hr 
Ambalaža: Kod ambalaže olovaka za oči bitne su mi dvije stvari: da se poklopac može potpuno zatvoriti i da su dimenzije normalne veličine koje odgovaraju normalnom šiljilu za olovke, a ne da moram dodatno tragati za šiljilom koje će biti odgovarajuće. Ova olovka zadovoljava oba moja uvjeta tako da ambalaža dobiva ocjenu 5.
Moji dojmovi: Oduvijek sam tragala za savršenom plavom olovkom za oči koja će pristajati mojim smeđim očima bez da djeluje umjetno i napadno. Zaista ne znam broj olovaka koji sam isprobala prije nego sam naletila na Artdeco Soft Eye Liner u koju sam se zaljubila već na prvi dodir. Kažem dodir jer joj je tekstura baršunasto kremasta i savršeno klizi bilo da ju nanosite na kapak ili waterline. Isto tako je vrlo nježna pa neće izazvati suze, crvenilo ili iritacije, a tome sigurno doprinosi i sjajna pigmentiranost u samo jednom potezu. Blenda se vrlo lako i kroz par poteza kistićem predivno se stapa s kapkom bez da pritom izgubi svoju neodoljivu metalic zagasito plavu nijansu. Po pitanju trajnosti ću reći kako ispunjava sve zahtjeve, a preživjet će i suze/kišu/snijeg, odnosno sve vremenske prilike i neprilike. Ukratko odlična olovka koju definitivno želim imati u više nijansi te ju preporučujem svim ljubiteljicama olovaka za oči, a i onima koje će to tek postati.


Gdje kupiti: Notino webshop

Volite li koristiti olovke za oči? Koja je vaša omiljena?

1 komentar:

 
 
Blogger Templates