ponedjeljak, 31. prosinca 2018.

CURAPROX: Be You Challenger set [RECENZIJA]

Drage moje i dragi moji, godinu želim završiti recenzijom proizvoda kojeg mogu bez razmišljanja nazvati proizvodom godine, a dio definitivno i proizvodom desetljeća jer otprilike toliko koristim Curaprox četkice za zube. Po čemu je poseban ovaj set i zašto o njemu pišem baš na staru godinu, saznati ćete u nastavku.


Vjerujem da već znate za sve probleme sa zubnim mesom koji me prate pa se neću ponavljati. Želim vam jednostavno predstaviti nešto u što se isplati uložiti, nešto za što vam ne bi trebalo i zapravo ne bi smjelo biti problem odvojiti koju kunu više. Zato je današnja recenzija malo drugačija od prethodnih :)

Često sam se ove godine uhvatila u razmišljanju kako je nešto skupo, a onda bih se već sljedećeg trenutka sjetila svih onih gluposti koje mi nisu bile potrebne, a na koje sam bez razmišljanja potrošila hrpu novca. Zato sam danas donijela samo jednu novogodišnju odluku - neće mi biti žao potrošiti više novca na njegu lica/kose/zubi jer je to dugoročno ulaganje zbog kojeg ću biti sretnija/zdravija/sjajnija.


Curaprox set Be You Challenger krasi intenzivna i odvažna ružičasta boja koja će probuditi borca u vama. Vjerujem da ne moram pričati o kvaliteti Curaprox četkica za zube, a ako kojim slučajem još niste čule za njih proguglajte i pronaći ćete samo pozitivne komentare. Zbog toga ću se više usmjeriti na pastu za zube koja je za mene pravo otkriće.

Pasta ima miris i, pazi sad, okus gin tonica (naravno, bez alkohola) zbog kojeg će vam jutra sigurno biti veselija :) Sadrži sitne ružičaste čestice koje učinkovito uklanjaju plak i sve nečistoće koje nastanjuju usnu šupljinu i međuzubni prostor. Nježna je, ali učinkovita te odlično uklanja neugodan dah, čak i ako ste se prethodno počastile ćevapima s lukom (jer tko ne voli ćevape).


Iako je naznačeno kako se radi o all-in-one pasti za zube, nisam očekivala da će zaista imati više od dvije-tri dobre strane, ali me već nakon nekoliko dana razuvjerila bjelinom kojom su zabljesnuli moji inače žućkasti zubići. Da, ova pasta polako, ali sigurno lagano izbjeljuje i vraća prirodnu bjelinu zubima. Osim toga, moje upalama sklono zubno meso se primirilo i odobrilo ovu pastu. Treba li vam još nešto spomenuti kako bi vas zaintrigirala ova pasta?


Sve paste iz "BE YOU" kolekcije sadrže prirodne biljne sastojke koji održavaju prirodnu zaštitu zubi i desni te osiguravaju potpunu oralnu higijenu. A, ako vam ni to nije dovoljno idemo onda sumirati sve dobrobiti Curaprox Be You paste za zube:
  • 950 ppm natrij fluorida za sprječavanje nastanka karijesa
  • Hidroksilapatit remineralizira caklinu i smanjuje mogućnost osjetljivosti zuba.
  • Prirodni enzim glukoza oksidaza šećer u ustima pretvara u prirodni vodikov peroksid i djelomično u kisik što omogućava prirodno izbjeljivanje zuba. Također, enzim glukoza oksidaza podupire sustav laktoperoksidaze koji utječe na ravnotežu oralne flore. 
  • Ksilitol sprječava razmnožavanje bakterija, koje uzrokuju karijes. Dobivamo ga iz breze i slatkog je okusa pa nije zanimljiv štetnim bakterijama. Ksilitol ima i antibakterijski učinak i jača zubnu caklinu.
  • Echinacea, vražja kandža i centela smiruju i obnavljaju sluznicu usta i desni te smanjuju upalu. Pomažu nakon dentalnih tretmana i operacija.
  • Ekstrakt gorke naranče uklanja štetne bakterije.
  • Pantenol i provitamin B5 održavaju vlažnost sluznice, potpomažu nastajanje novih stanica u sluznici, smanjuju upale i potiču brži oporavak.
  • Nizak RDA stupanj abrazivnosti (50) što ih čini nježnima za zubnu caklinu.
  • Bez NLS-a, agresivnog pjenila kojeg sadržava većina sredstava za čišćenje. NLS iritira i isušuje sluznicu u ustima i često uzrokuje afte.
  • Primjereno za vegane

Gdje kupiti: Notino webshop


U što ćete vi uložiti sljedeće godine? :)

Sretna i uspješna nova 2019. godina!

2 komentara:

  1. Bome se slažem s tobom da je bolje dati više para za nešto za što znaš da je kvalitetno i da ti odgovara tako da odlično! Super post :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Koristim ovu pastu vec godinu dana zajedno sa curaprox hidrosonik pro i nikad niam imala kvalitetniju pastu .Hidrosonik pro je cetkica za zube skoro 200 eura ali vredi svaku paru .Moje iskrene preporuke .

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates