srijeda, 19. prosinca 2018.

BALEA MANUKA HONIG: šampon i regenerator za kosu sa medom od manuke [RECENZIJA]

Zadnje blajhanje srušilo je moje snove, kako o plavoj kosi, tako i o zdravoj kosi općenito. Iskreno niti ja niti frizerka ne znamo što se točno dogodilo, ali moja kosa je samo klonula, počela pucati i to ne na vrhovima, nego cijelom dužinom, tako da je jedino rješenje bilo šišanje i vraćanje u prirodnu smeđu. Odustala sam od bojanja barem na neki duži period kako bih potpuno oporavila kosu koja je trenutno u vrlo lošem stanju. Izbor šampona je sužen jer ukoliko izaberem neki koji pruža dovoljnu njegu, dolazim do problema sa masnim tjemenom te već sljedećeg dana moram ponovo prati kosu pa se tako vrtim u začaranom krugu. Jedan od šampona + regenerator koji mi olakšava dane i mjesece u kojima čekam da mi sva obojana kosa izraste je Balea iz linije sa medom od manuke.


Ambalaža: Kao i uvijek, Balea se nije vodila mišlju da treba oduševiti vanjštinom, već je dala tek naslutiti kakvo se zlato krije unutar žuto zlatne ambalaže koja je jednostavna, ali ujedno i djeluje vrlo slasno :) pssst da, da unutra se krije jedan od onih mirisa zbog kojeg vam moraju napisati kako proizvod nije prikladan za konzumaciju.


Šampon za kosu sa medom od manuke


Prvo što sam primijetila kod ovog šampona je predivan, prirodan miris slatkastog cvijeća i sočnog meda. Tekstura mu je rijetka i vrlo lako se zapjeni tako da će vam trajati dosta dugo iako se možda na prvi pogled čini kako je bočica malena. Odličan je za osjetljivo vlasište i izvrsno njeguje suhu i/ili oštećenu kosu, čak i ako imate masno vlasište. Nakon pranja imate onaj škripavi osjećaj pod prstima što je za mene znak da je kosa dobro oprana, a isto tako je meka i nahranjena što u kombinaciji zvuči gotovo nemoguće, ali uz Baleu su čuda moguća. Cijena mu je oko 10 kuna što je svakako dobar poziv svima da isprobate ovog mališana i uvjerite se u njegovo fantastično djelovanje. Mekoća koju pruža ovaj šampon će vas sigurno oduševiti i podsjetiti na kosu kakvu ste imali i djetinjstvu.

Regenerator sa medom od manuke


Regenerator je guste, kremaste teksture koja savršeno obavija vlasi kose i barem ih privremeno zagladi kako bi kosa izgledala uredno i njegovano. Jasno nam je svima da jedan regenerator ne može obnoviti oštećenu kosu, ali ju može nahraniti, njegovati i učiniti da ona izgleda svježije, sjajnije i zdravije. Prednost je što ne sadrži silikone, a miris baš kao i miris šampona pruža dugotrajan osjećaj svježe oprane i mirisne kose. Kombinacijom ova dva proizvoda uspješno ćete prebroditi period u kojem vam je kosi potrebna dubinska njega izvana i iznutra, spriječiti daljnje lomljenje kose i cvjetanje vrhova te ih najtoplije preporučujem svima koji su nažalost prošli ili prolaze iskustvo iz uvoda.
 

Ocjena: 5+

Volite li Balea šampone i regeneratore? Koja je vaša omiljena Balea linija?

1 komentar:

  1. Suosjećam s tobom jer se i meni dogodila slična stvar.Blajhanje očito nije za moju kosu.Trenutno koristim malo skuplje šampone,ali ne vidim neku veliku promjenu.Od Balea šampona imam vaniliju i ulje badema i bijelu čokoladu,miris im je wow.Nisam ih još počela koristiti

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates