ponedjeljak, 19. studenoga 2018.

SYOSS: Proizvodi za njegu i stiliziranje kose [GRUPNA RECENZIJA]

Nedavno mi je stigla kutijica sa raznovrsnim Syoss proizvodima koja me jako razveselila jer moram priznati da nekako, iz ne znam točno kojeg razloga, do sada nisam previše pažnje obraćala na ovaj brend. Sada kada sam detaljno isprobala sve ove proizvode mogu reći kako mi je žao što se već prije nisu našli u mojoj kolekciji jer su neki od proizvoda o kojima ćete danas imati priliku čitati odmah postali dio moje stalne beauty kolekcije. 


Šampon i regenerator za kovrčavu kosu

Moja je kosa prirodno valovita, no dugotrajno bojanje iscrpilo je svu živost iz nje pa se tako i ona s vremenom izravnala. Ovaj šampon i regenerator provjereno vraćaju živost i svježinu kosi, bila ona kovrčava, valovita ili ravna. Ono što mi se svidjelo je volumen koji ova dva proizvoda daju, a samim time i produžavaju vrijeme između pranja kose. Miris im je nježan i ugodan, a dugotrajno zadržavanje mirisa u kosi osigurat će da imate osjećaj svježe oprane kose cijeli dan. Oba proizvoda su me oduševila, a laganu prednost dajem regeneratoru koji odlično njeguje i raspetljava kosu sklonu petljanju (logično jer je namijenjen kovrčavoj kosi koja je sama po sebi sklona petljanju) te bih ga preporučila svim djevojkama koje imaju problem sa neposlušnom kosom, sklonom petljanju.


Lak za kosu i pjena za kosu

Otkako sam odrezala šiške, lak za kosu postao je moj najbolji prijatelj. Da, šiške su odličan izbor za instant pomlađivanje, ali i vrlo komplicirane za održavanje. Prednost Syoss laka za kosu je što će držati kosu cijeli dan pod kontrolom i na jednom mjestu, ali kada ju na kraju dana poželite raščešljati, to ćete napraviti s lakoćom, bez čupanja i bolnih jauka. Mislim da je to i više nego dovoljno za ocjenu 5+. Pjenu za kosu koristim povremeno, kada poželim pomalo divlji, raščupani izgled kose, bilo uz pomoć figara ili jednostavno gužvajući kosu prstima. Ova pjena izvrsno obavlja prethodno opisani posao i drži kosu učvršćenom cijeli dan što mi je vrlo bitno tako da je i ovaj proizvod zaslužio jednu peticu :)



Root Retoucher

Proizvode za prikrivanje izrasta nisam mogla detaljno isprobati jer je moj izrast poprilično taman i teško ga je prikriti. Ipak, reći ću vam nekoliko riječi o njima. Ovi proizvodi odlični su za kritične situacije, ali samo ako je vaš izrast svjetliji od ostatka kose. Funkcioniraju slično kao šamponi za suho pranje kose te će definitivno poslužiti i za tu svrhu. Nisam primijetila da se preslikavaju na jastuk tako da ukoliko tražite proizvod ove svrhe svakako dajte šansu ovim mališanima.


2u1 balzam za teksturu valovite i neposlušne kose

Inače obožavam leave in proizvode za kosu tako da sam se jako razveselila ovom balzamu. Potrebna je vrlo mala količina za cijelu dužinu kose, ali čak i ako malo pretjerate on neće zamastiti vašu kosu. Ovaj proizvod voljeti će sve djevojke sa valovitom i kovrčavom kosom, bilo prirodnom ili umjetno nakovrčanom. Primijetila sam da kovrče napravljene figarom uz ovaj balzam drže puno duže i izgledaju ljepše i prirodnije. Osim toga, ovaj balzam će odlično ukrotiti sve neposlušne i stršeće vrhove.



Jeste li već isprobale neke od ovih proizvoda? Kakvi su vaši dojmovi?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates